کد خبر: 278140
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۵
عیدانه کتاب و اسباب بازی در گود چشمه زینل خان

همزمان با چهاردهمین روز بهار سال ۱۳۹۷ کودکان و نوجوانان سراسر استان میهمان غرفه کانون پرورش فکری کودکان و نوجانان در گود چشمه زینل خان اسفراین بودند .

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خراسان شمالی زهره عباس آبادی مسئول مرکز اسفراین با بیان اینکه ؛ همزمان با چهاردهم فروردین غرفه کانون در محل گود چشمه زینل خان اسفراین میزبان علاقمندان به فعالیت های فرهنگی و هنری بود، افزود :تعداد زیادی از کودکان و نوجوانانی که به همراه خانواده های خود برای دیدن رقابت های کشتی با چوخه به این گود تاریخی آمده بودند با حضور در غرفه مرکز، از فعالیت های فرهنگی هنری استفاده کردند .

وی مسابقه نقاشی و کتابخوانی را از جمله برنامه های اجرا شده در این غرفه عنوان کرد و افزود :کودکان و نوجوانان علاقمند به نقاشی ابتدا در قالب برنامه های مختلف با المان های کشتی با چوخه آشنا شدند و در قالب مسابقه نقاشی با یکدیگر به رقابت پرداختند .

مسئول مرکز اسفراین اهدای کتاب و اسباب بازی به شرکت کنندگان در فعالیت های فرهنگی و هنری را ازبخش های دیگر این  برنامه اعلام کرد و گفت: سعی شد به همه ی کودکان و نوجوانانی که به صورت موثر در برنامه ها شرکت داشتند کتاب اهدا شود .

وی با بیان اینکه در پایان برنامه به نقاشی های برگزیده جوایز اهدا شد تصریح کرد: نقاشی های اعضا جمع آوری و مورد ارزیابی قرار گرفت و در هر رده سنی از  سه نفر تقدیر به عمل آمد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =