کد خبر: 278156
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۲
بازدید 695
 روند تخصیص بودجه به کانون سرعت می‌گیرد

فرماندار شهرستان سیاهکل از نگاه ویژه مسوولان به کانون و تخصیص بودجه مناسب برای ارتقای کمّی و کیفی فعالیت‌های آن در سال ۱۳۹۷ خبرداد.

به‌گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان، رضا اسلامی این سخنان را طی بازدید از مرکز فرهنگی هنری سیاهکل اظهارداشت و با اشاره به نقش فعالیت‌های کانون در ارتقای شاخص‌های فرهنگی کشورتصریح‌کرد: اهمیت این مجموعه در ایجاد بسترهای مناسب برای رشد و بالندگی کودکان و نوجوانان ایران اسلامی است.

فرماندار سیاهکل هم‌چنین به اثربخشی تلاش‌های مربیان کانون پرداخت و با اشاره به آثار فرهنگی، ادبی، هنری و پژوهشی اعضا و مربیان کانون تصریح‌کرد: پویایی و روند رو به رشد، از ویژگی‌های کانون پرورش فکری محسوب‌می شود و این شاخصه در سایه روش‌های خلاق و هدف‌مند آن برای پرورش استعدادهای فکری و ذوقی کودکان و نوجوانان، جلوه‌ای دوچندان دارد.  

در همین حال ساحره پورشاهماری، مربی مسوول مرکز فرهنگی سیاهکل نیز ضمن قدردانی از نگاه مثبت مسوولان به حوزه‌ی فرهنگ، به ارایه‌ی گزارشی از عملکرد کانون و خواسته‌های آن در مسیر کمّیت و کیفیت بخشی به فعالیت‌های کودک و نوجوان محورپرداخت.

تشریح روند رو به رشد فعالیت‌ها و هم‌چنین نیازهای نرم‌افزاری و سخت افزاری این مجموعه‌ی فرهنگی برای هم‌گامی با خواسته‌های نسل امروز، ازدیگر مواردی بود که در سخنان پورشاهماری به آن اشاره شد.   

برپایه این گزارش، نیازسنجی و بازدید از بخش‌های مختلف مرکزفرهنگی هنری سیاهکل از برنامه‌های پایانی  فرماندار و هیئت همراه بود و وی در این میان از اختصاص بودجه مناسب برای تجهیز و به‌سازی مرکز فرهنگی هنری  شهرستان سیاهکل در سال ۹۷ خبرداد. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =