برگزاری اولین جلسه شورای فرهنگی اداره کل کانون پرورش فکری استان بوشهر در اولین روز کاری سال 97

اولین جلسه شورای فرهنگی اداره کل کانون پرورش فکری استان بوشهر در اولین روز کاری سال 97 برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری استان بوشهر ،  صبح روز ۱۴ ام فروردین ماه ۹۷  اولین جلسه شورای فرهنگی کانون استان با حضور دکتر زهره عالی نسب مدیر کل کانون استان ، سمیه رسولی معاون فرهنگی اجرا یی و همچنین کلیه کارشناسان اداره کل برپا شد .

در این جلسه دکتر عالی نسب مدیر کل کانون استان ضمن تقدیر و تشکر از  همکاران به خاطر اجرای صحیح و با کیفیت طرح سراسری « عیدانه کتاب و سرگرمی »  به ضرورت استقبال از ایده ها و طرح های نو در سال جدید از سوی کارشناسان تأکید کرد

وی ضمن تاکید بر  آمادگی کانون پرورش فکری استان بوشهر برای آغاز فعالیت های تابستانه ای که پیش رو دارد گفت هدف ما کیفیت بخشی به اجرای فعالیت ها در سال جدید است که این مهم در سایه تعامل و همکاری بیشتر و بهتر امکان پذیر خواهد بود.

این مقام مسئول ابراز امیدواری کرد که در سال جدید پروژه های نیمه تمام و در دست اقدام در تمام مراکز کانون استان با برنامه ریزی های از پیش تعیین شده و هدفمند به نتیجه دل خواه و مطلوب برسند ‌.

عالی نسب مدیر کل کانون پرورش فکری استان بوشهر همچنین اعلام کرد سال نو سال ایده ها و تولیدات نو خواهد بود و ما از خرد جمعی کلیه همکاران بهره خواهیم برد.این جلسه با خبر خوش مدیر کل برای مراکز نیز همراه بود و آن اینکه تا قبل از پایان نیمه اول سال جدید کلیه مراکز استان بوشهر به چرخ سفال مجهز خواهند شد .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =