کیفیت بخشی و مهارت آموزی مخاطبان در اولویت فعالیت های سال ۹۷ قرار گیرد

مدیر کل کانون پرورش فکری هرمزگان ،در اولین جلسه‌ی شورای اداری کیفیت بخشی و مهارت‌آموزی کودکان ونوجوانان را از اولویت‌های برنامه‌های سال جاری عنوان کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان، ناهید سلیمانی احمدی مدیر کل کانون هرمزگان، در اولین جلسه‌ی اداری در سال ۹۷، ضمن قدردانی از زحمات همکاران در اجرای طرح عیدانه افزود: اجرای این طرح تجربه‌ی خوبی بود که به یاری خدا و همدلی و همراهی ارزشمند همکاران به بهترین شکل در استان برگزارشد.

وی با تاکید بر تلاش برای تحقق فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص نام سال افزود: امیدواریم همه‌ی ما بتوانیم وظایف خودمان را به بهترین وجه انجام دهیم وامسال این شعار که شعار " حمایت از کالای ایرانی " است به معنای واقعی به تحقق برسانیم.

همچنین مدیر کل کانون هرمزگان گفت: شعار کانون که از طرف معاونت فرهنگی اعلام شده است سال " تمرین زندگی در حوزه‌های فرهنگی " می‌باشد، و با توجه به این شعار باید تلاش خود را در جهت رشد فکری، روحی ومعنوی کودکان ونوجوانان انجام دهیم، و با نگاه ویژه سعی در مهارت آموزی، رشد تفکر ومهارت‌های فردی و اجتماعی را دارا باشیم.

وی ضمن بیان این مطلب که کاربرای کودک ونوجوان نتایج مطلوبی را برای اجتماع در آینده رقم می‌زند گفت:کودکان ونوجوانان مخاطبان اصلی ما هستند و ما برای رسیدن به اهداف مورد نظر باید با برنامه‌ریزی‌های دقیق در جهت تاثیر گذاری فعالیت‌ها حساسیت بیشتری داشته باشیم.

سلیمانی احمدی خاطر نشان کرد: درراستای ارتقای جایگاه فرهنگ، هنر وادبیات کودک ونوجوان، آموزش مهارت‌های زندگی، توسعه و ترویج فرهنگ مطالعه، کیفی سازی فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی مراکز، بستر سازی مناسب برای حضور فعال اعضا در مراکز فرهنگی هنری، تقویت جایگاه کانون مد نظر قرار دهیم.

در پایان این جلسه مدیر کل کانون هرمزگان از کارکنان زن و مرد به خاطر مناسبت‌های میلاد حضرت علی علیه السلام و حضرت فاطمه سلام الله تجلیل کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =