بهار هنر البرز

اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان با همکاری حو.زه ی هنری استان و استانداری البرز نشست تخصصی ویژه "از قصه تا نمایش " ویژه ی تئاتر کودک ونوجوان را برگزار می کند .

                                                                                                             

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان، این نشست تخصصی روز سه شنبه ۲۱ فروردین ماه ۱۳۹۷ از ساعت ۱۰ صبح الی ۱۸ عصر در سالن همایش های اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان و با حضور دکتر حسن دولت آبادی از متخصصین عرصه ی تئاتر کشور برگزار خواهد شد .

در بخش صبحگاهی این نشست ، که حوزه ی هنری استان اجرای آن را بر عهده خواهد داشت ، از کتاب نمایشنامه کودک ونوجوان با عنوان " من هنوز یک پرنده ام "، رو نمایی خواهد شد .

در بخش دوم این نشست نیز دکتر دولت آبادی در بخش کارگاهی به معرفی قصه و نمایش و ارتباط بین این هنرها و تشریح نمایش فرآیند محور خواهد پرداخت و جمعی از مسوولین و مربیان کانون و مسوولین حوزه ی هنری و سایر علاقه مندان در این نشست حضور خواهند داشت .

هدف از برگزاری این نشست تخصی توجه ویژه به برنامه های فرهنگی و ارزشی، هنر نمایش کودک ونوجوان ، جذب اعضا به کتابخوانی و نمایش ، ایجاد نشاط و شادابی در کودکان ونوجوانان ، تعریف فعالیت فرآیند محور برای بخش تئاتر کانون استان ، ایجاد انگیزه در مربیان کانون و در مولفان کتاب های نمایشی خواهد بود .

گفتنی است کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان علاوه بر این نشست در نشست های تخصصی بعدی به شکل ویژه در سال ۹۷ به فرآیند اجرای نمایش توسط کودکان ونوجوانان در مراکز خود خواهد پرداخت ووظیفه ی هدایت، برنامه ریزی و نظارت این دوره ها به ترتیب با  دکتر دولت آبادی و مهری فلاح، معاون فرهنگی کانون استان و کارشناس هنری کانون خواهد بود و عاملیت اجرای این برنامه بر عهده مربیان فرهنگی و با همکاری مسوولین مراکز کانون است.

                                                                                                                                                        

                                                                                                                                                             

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =