تعمیق مطالعه رسالت کانون است

امام جمعه ارومیه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را مسیر و محلی مهم برای تعمیق فرهنگ مطالعه در بین کودکان و نوجوانان دانست.

به گزارش اداره‌کل روابط‌عمومی و امور بین‌الملل کانون، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه در دیدار با مدیر کل و تعدادی از کارکنان کانون استان با تاکید بر مزایا و معایب فضای مجازی در مطالعات کودکان و نوجوانان گفت: اگرچه مطالعه در فضای مجازی فصل جدیدی از نوع کسب اطلاعات را به روی مخاطبان گشوده است اما، سطحی بودن آن‌چه از این فضا کسب می‌شود، وظیفه نهادهای فرهنگی خصوصا کانون را در تعمیق مطالعات کودکان و نوجوانان مهم‌تر می‌کند.

حجت‌الاسلام قریشی در ادامه با تاکید بر ضرورت سرمایه‌گذاری بیشتر در حوزه کودک و نوجوان افزود: سرمایه‌گذاری به ویژه در حوزه کتاب‌خوانی کودکان موضوعی است که در سطح کشور کمتر به آن پرداخته شده است.

وی در ادامه ضمن اشاره به نقش مربی در دوران کودکی و اهمیت تربیت و پرورش در این مقطع سنی گفت: پرورش در دوران کودکی به مراتب مهم‌تر از دوران جوانی است، زیرا شخصیت و تفکر جوانان شکل گرفته است.

در این دیدار همچنین جواد زاهدی مدیرکل کانون استان گزارشی از اجرای طرح عیدانه کتاب و همچنین سیاست‌ها و برنامه‌های پیش‌بینی شده کانون استان در سال ۹۷ را ارائه کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =