نخستین جلسه‌ی شورای اداری کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان در سال جدید برگزار شد

مدیرکل کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان: امسال با لبخند به سوی همه‌ی کسانی می‌رویم که کودکان را دوست دارند و دست آنان را به گرمی می‌فشاریم

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری استان سیستان و بلوچستان، نخستین جلسه‌ی شورای اداری، فرهنگی، هنری و ادبی کانون استان در سال جدید برگزار شد.

مدیرکل کانون استان در ابتدای سخنان خود، ضمن تبریک سال نو، تحول در طبیعت را آموزگاری برای انسان‌ها دانست و گفت: دیدن رویش جوانه‌ها باید جوانه‌ی امید را در دل‌های ما برویاند و تحولی واقعی را در ما به وجود آورد.

معصومه هادی در ادامه از تلاش و همت همکاران، که زینت بخش کانون هستند، در مسیر تحقق برنامه‌های سال گذشته، تشکر کرد و از آنان خواست این مسیر را با همتی مضاعف در سال جدبد ادامه دهند.

وی سپس با اشاره به برنامه‌های سال جاری مراکز فرهنگی هنری به بیان بخشی از مطالبات مدیرعامل کانون در خصوص برگزاری مهرواره‌ها و همیاری‌های برون سازمانی پرداخت و گفت: امیدوارم با در نظر گرفتن این مطالبات و تجربه‌ی ارزشمند همه‌ی همکاران در زمینه‌ی برنامه‌ریزی، امسال پر بارتر از همیشه به ارایه‌ی برنامه‌های فرهنگی، هنری و ادبی برای سرمایه‌های ارزشمند کشورمان بپردازیم.

هادی در ادامه افزود: بررسی برنامه ریزی‌های گذشته و شناخت نقاط قوت و ضعف آن می‌تواند ما را برای ارایه‌ی یک برنامه‌ی جامع، که نتیجه‌ی آن رسیدن به اهداف سازمانی است، یاری کند.

" زنده کردن روح نشاط، امید و شادابی در کودکان و نوجوانان " خواسته‌ای بود که مدیرکل کانون استان در جمع همکاران مطرح کرد و از آنان خواست با همدلی برای رسیدن به این مهم تلاش کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امسال با لبخند به سوی کسانی می‌رویم که کودکان را دوست دارند و دست همه‌ی آنان را به گرمی می‌فشاریم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =