کد خبر: 278186
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۲
بازدید 630
تأکید مدیرکل کانون استان اردبیل بر حمایت از تولیدات فرهنگی کانون

هاجر جمادیه مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل در اولین جلسه‌ی شورای اداری و مالی بر حمایت از تولیدات فرهنگی کانون تأکید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری استان اردبیل، اولین جلسه‌ی شورای اداری و مالی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل در سال ۱۳۹۷ با حضور هاجر جمادیه مدیرکل و اعضای شورا در دفتر مدیرکل استان تشکیل شد.

در این جلسه هاجر جمادیه با تبریک سال جدید و قدردانی از تلاش‌های مسئولان امور اداری و مالی، گفت: شعار امسال به نام «حمایت از کالای ایرانی» خوانده‌شده است و حمایت از کالای تولید داخل در فضای اقتصادی و اجتماعی کشور بیش‌ازپیش ضرورت دارد که بی‌تردید تکیه مقام معظم رهبری بر این موضوع در سال جاری می‌تواند زمینه را برای اجرایی کردن این امید دیرپای ایرانی فراهم کند.

وی مهم‌ترین نکته برای تحقق شعار امسال در حوزه‌ی کودکان و نوجوانان را بهره‌گیری از تمام قابلیت‌های فرهنگ بومی عنوان کرد و افزود: باید حمایت از عرضه و تولیدات فرهنگی کانون در تمام ابعاد زندگی مردم و مسئولان به‌خصوص کودکان و نوجوانان نهادینه شود و نمایشگاه‌ها و فروشگاه‌های های معتبر کانون گامی جدی برای ترویج و نهادینه کردن فرهنگ خرید کالای ایرانی است.

جمادیه ضرورت برنامه‌ریزی در زمینه‌ی «حمایت از کالای ایرانی» را مورد تأکید قرارداد و تصریح کرد: کانون استان اردبیل باهدف حمایت از تولید داخلی، امسال نیز در حوزه معرفی کتاب و عرضه‌ی محصولات فرهنگی کانون پرورش فکری و شناساندن محصولات مناسب به جامعه هدف، افتتاح فروشگاه و نمایشگاه تولیدات کانون را در برنامه کاری خود خواهد داشت.

در ادامه جلسه اعضای شورای اداری مالی نقطه نظرات خودشان را در خصوص موضوعات مطروحه شامل: بازدید منظم کارشناسان اداری مالی از مراکز فرهنگی هنری در سال جاری و انعکاس مسائل و مشکلات مراکز به فرمانداری شهرستان‌ها، بررسی آسیب‌های اداری مالی و ... ارائه نمودند.

شایان‌ذکر است، در این جلسه مصوب شد، شناسایی فروشگاه‌های عرضه محصولات اداری و خدماتی باهدف حمایت از کالای ایرانی در دستور کار امور مالی و کارشناس تدارکات و پشتیبانی کانون استان قرار گیرد و خرید نیازمندی‌ها فقط از طریق این فروشگاه‌ها (ترجیحاً محصولات ایرانی و بومی استان) صورت پذیرد. کمبودها، نواقص و نیازمندی‌های ساختمانی مراکز فرهنگی هنری نیز در اسرع وقت جهت پیگیری‌های لازم به امور اداری اعلام شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =