فعالیت های مختلف باید با ایجاد بستر فرهنگی انجام شود

برای انجام هر گونه فعالیتی باید بستر فرهنگی آن مهیا شود و سپس آن فعالیت به ثمر بنشیند و برای نهادینه کردن بستر فرهنگی باید با برنامه ریزی، خلاقیت، دلسوزی و ممارست اقدام کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان فارس، سعیدرضا کامرانی، معاون فرهنگی کانون فارس در جمع مربیان مراکز فرهنگی هنری مرودشت و زرقان با بیان این مطلب گفت: جامعه آماری ما متشکل از کودکان و نوجوانان است، یعنی همان کسانی که در آینده همه مقدرات کشور به آنان سپرده می شود. جای بسی مباهات است که کانون پرورش فکری با کسانی سر و کار دارد که آینده سازند و برای آماده کردن این نسل برای ساختن فردایی بهتر باید دست در دست هم دهیم و با توجه به آموزه های اسلامی و تمدن غنی ایرانی، سازندگان آینده این سرزمین را متناسب با طراز جمهوری اسلامی تربیت کنیم.

کامرانی خاطرنشان کرد: با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان فضایی به وجود می آید تا خود را در این باران رحمت شستشو دهیم و برای ارائه معنویات در برنامه ها و مأموریت های کانون بیشتر آماده و مهیا شویم.

معاون فرهنگی کانون فارس در ادامه ضمن اشاره به هفته هنر انقلاب اسلامی گفت: انقلاب ما، انقلابی فرهنگی بود و یکی از بال های پرواز در مسائل فرهنگی، هنر است. هنر به عنوان یکی از بهترین ابزارهای زیبا و خوشایند می تواند در رشد و شکوفایی کودکان و نوجوانان نقش بسزایی ایفا کند و با توجه به اینکه یکی از مأموریت های کانون پرورش فکری، رشد و شکوفایی ابعاد هنری کودکان و نوجوانان است، می طلبد که بیش از پیش از این ابزار، بهره ببریم و در هدایت و شکوفایی کودکان و نوجوانان تلاش کنیم.

وی گفت: نامگذاری هفته هنر انقلاب اسلامی امر پسندیده ای بود که آثار و برکات بی شماری را در پی داشته است.

سعید رضا کامرانی در پایان ضمن بازگویی خاطراتی از شهدای لشکر 19 فجر، یاد و خاطره دلاور مردان دفاع مقدس را گرامی داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =