حمایت از اجرای طرح گردشگری کودک در سال ۹۷

در دیدار مدیر کل کانون استان با معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی و نیز مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بر حمایت همه جانبه از طرح گردشگری کودک در تبریز تاکید شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی در این دیدار دکتر شهرتی‌فر معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری با قدردانی از تلاش‌های کانون استان در ارتقای فعالیت‌های فرهنگی هنری از اجرای طرح گردشگری کودک استقبال و با توجه به رویداد تبریز ۲۰۱۸ این اقدام را گامی مهم در این راستا عنوان کرد.
مهندس مهدوی مدیر کل اجتماعی و فرهنگی استاندار نیز حمایت همه‌جانبه استانداری از توسعه کمی و کیفی فعالیت‌های فرهنگی برای مخاطبان کودک و نوجوان را مورد تاکید قرار داد.
هادی یوسف‌زاده در این دیدار با اشاره به ابعاد گسترده طرح تاکید کرد: گردشگری کودک به عنوان فعالیتی هدفمند و اثرگذار در تحقق اهداف تربیتی و انتقال موثر مفاهیم آموزشی، تقویت حس کنجکاوی و ایجاد نشاط و شادابی در بین کودکان و نوجوانان بسیار تاثیرگذار است.
وی آموزش غیر مستقیم تعاملات اجتماعی و سبک صحیح زندگی و نیز مراقبت از محیط زیست، آثار و اماکن تاریخی به کودکان و نوجوانان از دیگر دستاوردهای طرح گردشگری کودک و نوجوان عنوان و افزود: امسال این طرح در قالب فعالیت‌های خاص گردشگری ویژه کودکان و نیز راه‌اندازی مرکز تخصصی گردشگری کودک در تبریز اجرا خواهد شد.
یوسف‌زاده ساخت و نصب ماکت‌های از اماکن و ابنیه‌های تاریخی، معرفی شخصیت‌های تاریخی و مشاهیر، اجرای فعالیت‌های خاص فرهنگی نظیر بازی‌های ایرانی اسلامی، برپایی کارگاه‌های تخصصی هنری و ادبی با موضوع گردشگری را از جمله برنامه‌هایی دانست که در قالب طرح گردشگری کودک اجرا خواهد شد.
مدیر کل کانون آذربایجان شرقی با اشاره با اینکه محوطه مرکز شماره ۳ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تبریز به این موضوع اختصاص یافته اظهار امیدواری کرد اجرای این طرح همزمان با رویداد برای تبریز ۲۰۱۸ و معرفی تبریز به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای اسلامی، گامی ارزشمند در زمینه آشنایی کودکان و نوجوانان با ظرفیت‌های تاریخی و فرهنگی تبریز باشد.
یوسف‌زاده استفاده با اشاره به همکاری معاونت فرهنگی کانون از این طرح، ظرفیت نهادها و سازمان‌های مرتبط در استان برای تکمیل این پروژه را مورد تاکید قرارداده و از حمایت‌های استانداری آذربایجان شرقی در این زمینه قدردانی کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =