کد خبر: 278197
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۸
بازدید 1525
رئیس امور اداری و کارشناس آموزش کانون تهران معرفی شدند

ظهر روز ۱۹ فروردین ۱۳۹۷ مهدی نوربخش به‌عنوان رئیس امور اداری کانون استان و در آخرین روزهای سال ۹۶، معصومه کرمی به‌عنوان کارشناس آموزش تهران منصوب شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران، محمود سلیمانی مدیرکل کانون استان تهران در جلسه معارفه‌ای که در آن جمعی از معاونان، کارشناسان و کارکنان کانون استان حضور داشتند، مهدی نوربخش را به‌عنوان رئیس امور اداری کانون استان تهران معرفی کرد.

وی با اشاره به فضای صمیمانه کارکنان ستادی در استان یادآور شد؛ لازمه پیشرفت در کارها، دوستی و همبستگی میان کارکنان است و اتکا به روابط انسانی و اخلاقی باعث می شود تا انس و الفت، فارغ از مقام و منصب در میان کارکنان وجود داشته باشد که این روحیه همواره در میان همکاران استان جاری و ساری بوده است.

در همین حال سلیمانی از تلاش‌های دلسوزانه همکاران بخش امور اداری در حفظ و تثبیت مسائل اداری و ایجاد فضایی آرام و پرمهر تقدیر و تشکر کرد و همکاری و تعامل مطلوب دیگر واحدها را با این واحد خواستار شد.

مهدی نوربخش سال ۹۲ به‌عنوان معاون اداری مالی کانون تهران منصوب شد و پس‌ازآن، به مدت سه سال در سازمان دیگری در استان کرمان مأمور به خدمت شد.

همچنین پیش‌ازاین، روز ۲۶ اسفند ۹۶ در جلسه نیروهای ستادی، طی حکمی معصومه کرمی به‌عنوان کارشناس آموزش استان منصوب شد. وی پیش‌ازاین به مدت ۱۲ سال به‌ عنوان مربی فرهنگی در برخی مراکز کانون استان مشغول به فعالیت بوده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =