تاثیرگذاری  کانون پرورش فکری در افزایش فرهنگ اجتماعی

معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: کانون می‌تواند نقش تاثیرگذاری در افزایش فرهنگ‌ اجتماعی جامعه داشته باشد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد محمد کاظم نظری در دیدار نوروزی مدیرکل و کارکنان کانون این استان ، مجموعه  کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان   را یک مجموعه‌ فرهنگی دارای پایگاه اجتماعی عنوان کرد و افزود: کانون می‌تواند نقش تاثیرگذاری در افزایش فرهنگ‌اجتماعی جامعه داشته باشد.

وی اظهار داشت:  نقش فعالیت های فرهنگی ،آموزشی کانون پرورش فکری در جذب و تربیت تعداد پرشماری از کودکان و نواجان کشور انکارناپذیر است.

نظری بیان داشت: کانون پرورش فکری تلاش خود را برای تربیت نسلی خلاق و کوشا به کار ببندد و ما نیز هم در این راه از هیچ کمکی دریغ نخواهیم کرد.

در این نشست مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تبریک عید نوروز به ارائه گزارشی از فعالیت های کانون پرداخت و اظهار داشت: یکی از رسالت‌های مهم کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شناسایی استعدادها و رشد همه جانبه کودکان و نوجوانان اعم از رشد اخلاقی،‌ عاطفی، اجتماعی، علمی و آموزشی است.

وی یکی از بزرگترین مشکلات در این حوزه را عدم شناخت جامعه نسبت به کانون و فعالیت‌های کانون ذکر کرد و گفت: متاسفانه بسیاری از مردم نه تنها از کانون شناختی ندارند بلکه گاهی حتی آن را با دیگر نهادها و دستگاه‌ها  نیز اشتباه می‌گیرند.

گرجی زاده اظهار داشت :  بزرگترین  امتیاز و برگ برنده کانون تاکنون نیز اعتماد مردم به کانون بوده است.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد دارای 18 مرکز فرهنگی هنری ثابت ، سیار و پستی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =