کد خبر: 278208
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۱
بازدید 469
نخستین نشست شورای فرهنگی کانون قزوین برگزار شد

نخستین نشست شورای فرهنگی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین با هدف سیاست گذاری برای برنامه‌های سال جدید برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، در تاریخ 20 فروردین 97، نخستین نشست شورای فرهنگی اداره کل کانون استان قزوین با هدف سیاست گذاری برنامه‌ها و فعالیت‌های سال جدید برگزار شد.

در آغاز این نشست«مژده اروجی» مدیرکل کانون استان قزوین همراه با آرزوی سالی پربار وموفق برای کانون ، اعضا و کارکنان آن، با توجه به شعار سال 97، نهادینه سازی و ترویج فرهنگ استفاده از کالای ایرانی را از اصلی ترین رویکردهای فعالیت‌های کانون استان در سال جاری دانست.

در ادامه حاضران در این نشست،درباره سیاست گذاری برای پیش‌بینی و هدف‌گذاری برنامه‌های سال جاری رایزنی کردند.

اهمیت راه اندازی انجمن‌های تخصصی در کانون، روند برگزاری شانزدهمین جشنواره بین المللی امام رضا(ع)، برگزاری نخستین گردهمایی کارکنان کانون، برگزاری اردوی فرهنگی-گردشی برای همکاران، ارائه گزارش از روند آمارگیری در مراکز فرهنگی و هنری، راهکارهای توسعه همکاری کانون استان قزوین با پرتال کودک 24، رایزنی برای کسب درآمد پایدار در کانون و شیوه همکاری با کنگره بزرگ‌داشت شهدای استان،از دیگر مواردی بود که در این نشست مطرح شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =