دانش‌، مهارت و اخلاق سه ضلع مهم فعالیت در کانون است

جواد زاهدی دانش، مهارت و اخلاق را سه ضلع مهم و ضروری برای کار و فعالیت مربیان در کانون دانست.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی، جواد زاهدی مدیرکل کانون استان که در گردهم‌آیی یک روزه مسئولان مراکز ثابت، سیار و پستی کانون سخن می‌گفت، با تاکید بر این‌که نیروی انسانی از ارکان اصلی هر سازمان است گفت: دانش، مهارت و اخلاق سه ضلع مهم کار در کانون است.که نیروی انسانی باید به آن‌ها پایبند باشد.

زاهدی در ادامه با تشریح این سه مهم افزود: برای همراهی با کودکان که امروز با علم روز پیش‌ می‌روند نباید از مقوله دانش غافل بود و از طرفی برای تسلط بر آن‌چه کودکان به آن می‌پردازند باید همراه با آن‌ها به تجربه علایق آن‌ها پرداخت.

زاهدی مهارت را در فعالیت‌های کانون تجلی یافته در فرهنگ و هنر دانست و گفت: کودکان با هنر مانوس می‌شوند و تقویت آن در مربی باعث علاقه بیشتر کودکان به آن‌چه توسط مربی ارائه می‌شود خواهد بود.

وی با اشاره به توصیه‌های دین اسلام در خصوص اخلاق‌مداری گفت: رافت‌القلوب و اخلاق‌مداری شعار کار در کانون استان است و تلاش خواهیم کرد با رعایت این مهم آن را در میان کودکان نیز نهادینه کنیم.

مدیر کل کانون استان در ادامه با اشاره به «سهم از بازار» به عنوان یک اصل مدیریت سازمانی گفت: در سال ۹۷ توجه به نیاز مخاطبان و رویکرد برون سازمانی در ارائه خدمت برای تامین نیازهای اقتصادی و از طرفی ارائه خدمات مخاطب پسند بیشتر مورد توجه قرار خواهد گرفت.

زاهدی با اشاره به تاکید نماینده ولی فقیه در استان در مورد تعمیق مطالعه در کودکان و نوجوانان گفت: تلاش خواهیم کرد فضای مجازی و کتابخوانی را به صورت سازنده در کنار هم پیش ببریم.

در ادامه این نشست سوالات، پیشنهادات و انتقادات توسط مسئولان مراکز مطرح و با حضور مدیرکل، معاونین و کارشناسان مورد بحث و بررسی قرار گرفته و راه‌کارهای مناسب پیشنهاد شد.

در پایان به پاس تلاش‌های موثر در سال ۹۶، هدیه‌ای از طرف کانون استان به تمامی کارکنان، مربیان تمام وقت، پاره‌وقت و نیروهای پشتیبانی توسط مدیرکل اهدا شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =