نشست هم‌اندیشی اعضا کمیته فرهنگی جشنواره ملی پویانمایی همدان

اولین جلسه هم‌اندیشی اعضا کمیته فرهنگی جشنواره ملی پویانمایی همدان با حضور نمایندگان ادارات و سازمان‌ها در سالن کنفرانس کانون برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان همدان،سید محمد رضا جواد رئیس کمیته فرهنگی و مدیر کل کانون استان همدان با ابراز خرسندی از برگزاری جشنواره پویانمایی در همدان بر سوابق اجرای خوب برنامه‌های فرهنگی در حوزه کودک و نوجوان اشاره کرد و افزود: برگزاری جشن پرواز آرزوها توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با حضور هنرمندانی استانی و کشوری را باب ورود به جشنواره پویانمایی می باشد.

وی گفت: این جشنواره نقاشی بر روی پارچه با عنوان پرواز آرزوها به همراه انجام برنامه‌های فرهنگی در روز عید مبعث برای کودکان و نوجوانان در پیاده راه بوعلی سینا با همکاری اعضا عضو کمیته اجرا خواهد شد.

مهدی دهقان نیری مدیرکل صدا و سیما مرکز همدان نیز در این جلسه خاطر نشان کرد: استان همدان به عنوان مقصد گردشگری کودک و خانواده نیز انتخاب شده است و این جشنواره می تواند سرآغاز رونق گردشگری کودک باشد.

دهقان نیری بیان کرد: با توجه به اینکه همدان میزبان رویداد 2018 است، با آغاز این جشنواره پویانمایی لوگو همدان 2018 در تمامی شبکه های استانی قرار می گیرد.

وی از این جشنواره بعنوان یک برنامه فرهنگی مردمی نام برد و اظهار امیدواری کرد سال 2018 را بتوانیم برای همدان ثبت کنیم.

در ادامه نمایندگان  شهرداری، فرهنگ و ارشاد، فرمانداری، میراث فرهنگی، دبیرخانه 2018، نیروی انتظامی ، انجمن سینمای جوان و صدا و سیما به بحث و تبادل نظر در خصوص برگراری این رخداد مهم در استان پرداختند.  

اولین جشنواره ملی پویانمایی تلویزیونی ایران- همدان از 18  لغایت 20 اردیبهشت ماه سال جاری به میزبانی صدا و سیمای مرکز همدان برگزار می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =