شانزدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) موضوع نشست شورای فرهنگی کانون استان اردبیل

نخستین جلسه‌ی شورای فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل با محوریت شانزدهمین جشنواره بین‌المللی حضرت امام رضا(ع) در دفتر مدیرکل تشکیل شد.

در این جلسه هاجر جمادیه مدیرکل کانون استان ضمن تقدیر از تلاش‌های صورت گرفته در زمینه‌ی اشاعه‌ی فرهنگ رضوی و سبک زندگی اسلامی در برگزاری جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع)، گفت: رفتار و کردار این امام همام را در ارتقای سبک زندگی توأم بافضیلت و پاکی الگو قرار دهیم و در این راستا باید به سمت نهادینه کردن این فرهنگ در میان عموم اقشار مختلف جامعه بالأخص زمینه تبلور آن در ذهن و نهاد کودکان و نوجوانان را فراهم آوریم.

وی در ادامه، برنامه‌ریزی هدفمند در مراکز فرهنگی هنری کانون استان را مورد تأکید قرارداد و افزود: استفاده حداکثری از زمان و انجام برنامه‌های ابتکاری همراه با خلاقیت و ارائه‌ی طرح‌های نو توسط کارشناسان و مربیان به نحوه شایسته در برنامه‌های فرهنگی و هنری سال ۱۳۹۷ لحاظ گردد.

داریوش علومی سرپرست معاونت فرهنگی به تشریح شیوه‌نامه جشنواره پرداخت و شرایط شرکت، شرایط آثار، فرآیند اجرا در مرحله‌ی استانی، گروه‌های داوری، سهمیه در هر بخش، شرایط انتخاب و ارسال آثار و تقویم اجرایی جشنواره را به‌صورت کامل تشریح کرد.

حسین یوسفی مسئول حراست و کارشناس مسئول آفرینش‌های فرهنگی هنری و ادبی گفت: کنترل و نظارت در برگزاری فراخوان‌ها، جشنواره‌ها و فعالیت‌های فرهنگی مدنظر کارشناسان قرار گیرد و پیگیری‌های لازم در این خصوص انجام شود.

در ادامه، کارشناسان و اعضای شورای فرهنگی با موضوع شانزدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) به بحث و تبادل‌نظر پرداختند و به بازدیدهای مستمر فصلی از مراکز، برگزاری گردهمایی مربیان و برنامه‌ریزی در این خصوص تأکید نمودند.

مصوبات جلسه:

سرکار خانم فتانه احمدی هادی کارشناس فرهنگی حوزه ۲ کانون استان به‌عنوان رابط استانی شانزدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) منصوب شد.

مقرر شد اسناد اداری مالی برگزاری شانزدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) به‌صورت جداگانه تهیه و تنظیم گردد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =