تقدیر نماینده ولی‌فقیه در استان از مدیر کل کانون آذربایجان شرقی

نماینده معزز ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز با اهدای لوحی به مدیر کل کانون از مجموعه فعالیت‌های کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر استان قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی در مراسمی با حضور حضرت آیت‌ ا... آل‌هاشم نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه محبوب تبریز و مسئولان استانی از کمیته‌های منتخب ستاد دهه فجر استان قدردانی شد.

در این مراسم لوح تقدیر با امضای نماینده ولی فقیه در استان و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ـذربایجان شرقی به هادی یوسف‌زاده مدیر کانون اهدا شد.

در بخشی از این لوح آمده است: از حضرتعالی به عنوان یاور دلسوز ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان و فعال در برنامه‌ریزی و اجرای مطلوب برنامه‌های بزرگداشت سی و نهمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و برگزاری راهپیمایی عظیم و تماشایی 22 بهمن سال 1396 و عموم همکاران عزیزتان از صمیم قلب تشکر و قدردانی می‌نمایم.

گفتنی است کانون استان آذربایجان شرقی در ایام ا... دهه مبارک فجر برنامه‌ها و فعالیت‌های گسترده‌ای را در قالب کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر اجرا کرده‌است.  

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =