کد خبر: 278221
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۹
بازدید 930
فراخوان مسابقه کتابسازی رضوی منتشر شد

کارگروه کودک و نوجوان شانزدهمین جشنواره‌ بین‌المللی امام رضا علیه‌السلام، فراخوان بخش کتاب‌سازی این جشنواره را منتشر کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران، فراخوان این مسابقه با محورهای موضوعی قدمگاه عشق (هجرت امام رضا علیه‌السلام از مدینه تا خراسان)، سبک زندگی امام رضا علیه‌السلام (اخلاق و آداب، زهد و عبادت، رأفت و مهربانی، طب‌الرضا) و... از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به عنوان کارگروه کودک و نوجوان جشنواره شانزدهم انتشار یافته است.

علاقه‌مندان کودک و نوجوان تهرانی برای شرکت در این مسابقه می توانند در سه گروه سنی ۸ تا ۱۰ سال، ۱۱ تا ۱۳ سال و ۱۴ تا ۱۸ سال  تا ۱۵ خرداد ۱۳۹۷ آثار خود را به صورت فردی یا گروهی (حداکثر سه نفر) تهیه و به واحد کارشناسی فرهنگی کانون استان تهران واقع در خیابان فاطمی، خیابان حجاب، اداره کل کانون استان تهران ارسال کنند.

در این فراخوان آمده است: مخاطبان برای شرکت در این مسابقه از ساخت کتاب‌های بزرگ و سنگین خودداری کنند. اثر باید تمام مشخصات (محتوایی و فنی) یک کتاب را داشته باشد.

هم‌چنین، کتاب می‌تواند در فرم‌های مختلف (مانند: کتاب‌های تاشو، بازشو، دریچه‌ای، مقوایی، پارچه‌ای و... باشد و استفاده از همه تکنیک‌ها در تهیه‌ اثر آزاد است و همچنین ارسال کتاب بدون متن (کتاب‌های تصویری با اصول و هدف مورد نظر) نیز بلامانع است.

در دوره پانزدهم جشنواره بین‌المللی امام رضا علیه‌السلام، یک اثر برگزیده و یک اثر تقدیری از اعضای مراکز کانون استان تهران در جمع برترین‌های این جشنواره قرار گرفت.

شانزدهمین جشنواره رضوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، سال ۱۳۹۷ هم‌زمان با دهه کرامت برگزیدگان خود را معرفی خواهد کرد.

برای مشاهده فراخوان اینجا را کلیک کنید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =