توجه به مهارت دست‌ورزی در کنار سایر مهارت‌های فکری و ذهنی کودکان و نوجوانان امری ضروری است

عبدالرحیم سیفی در ادامه بازدیدهای عیدانه از مراکز فرهنگی‌هنری کانون شماره دو گنبدکاووس، مراوه‌تپه، دلند، رامیان و سیار گالیکش با مربیان دیدار نموده و پیرامون توجه به آموزش‌های شاخص و فعالیت‌های مورد علاقه کودکان و نوجوان با آنان به گپ‌وگفت پرداخت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان، در این دیدارها مدیرکل کانون گلستان ضمن تجلیل از مربیان و قدردانی از تلاش‌های صورت گرفته آنان در سال گذشته و به ویژه حضور موثر آنان در اجرای طرح کشوری عیدانه کتاب اظهار داشت: انشالله در سال ۹۷ شاهد موفقیت و پویایی کودکان و نوجوانان در کنار رشد فکری آنان خواهیم بود.

در طی این دیدارها که با هم‌راهی کارشناس روابط عمومی استان صورت گرفت، سیفی با اشاره به شعار سال (حمایت از کالای ایرانی) بر لزوم آموزش مهارت‌های علمی و هنری در کنار سایر فعالیت‌های فرهنگی، ادبی و مذهبی ویژه کودکان و نوجوانان تاکید نمود.

ایشان رمز موفقیت هر مرکز را در کنار  برخورداری لازم مربیان از تخصص‌های مختلف شغلی، هم‌دلی و صمیمیت دانسته و افزود: با حفظ فضای دوستی و محبت‌آمیز مراکز و گاهی با یک سلام ساده و یا لبخند صمیمی به تبع می‌توانیم شاهد هم‌دلی و رعایت احترام اعضای کودک و نوجوان در جمع اعضای کانون، خانواده و جامعه باشیم.

لزوم معرفی توانمندی‌های اعضا و مربیان به جامعه، ارائه دست‌ساخته‌های بچه‌ها در قالب نمایشگاه و فروشگاه، توجه بیشتر به آموزش‌هایی که منجر به تغییر رفتار در کودکان و نوجوانان می‌شود، بررسی وضعیت موجود و ترسیم نقطه مطلوب و برنامه‌ریزی برای دست‌یابی به اهداف تعیین شده، بهره‌گیری از خرد جمعی و مشارکت فکری همه همکاران در تصمیم گیری‌ها از دیگر مطالب مطرح شده توسط مدیرکل کانون گلستان در جمع مربیان بود.

در پایان این دیدارهای نوروزی لوح تقدیر سایر مربیان طرح عیدانه کتاب از سوی مدیرکل کانون پرورش فکری گلستان به آنان اهدا گردید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =