حمایت از دست سازه‌های اعضای کانون خراسان جنوبی در سال حمایت از کالای ایرانی

مدیر کل کانون استان خراسان جنوبی در اولین جلسه شورای اداری بر حمایت از تولیدات هنری و دست سازه های اعضا در سال حمایت از کالای ایرانی تأکید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی، طاهره حمیدی مدیر کل کانون استان در اولین جلسه شورای اداری که با حضور همکاران بخش ستادی برگزار شد، گفت: آغاز سال جدید فرصتی برای تازه شدن افکار، باورها و نگرش‌ها همراه تلاش و امیدواری است.

حمیدی با اشاره به نام‌گذاری سال97  به نام سال حمایت از کالای ایرانی از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) خاطر نشان کرد: امید است در مجموعه کانون بتوانیم با حمایت از کارگاه‌های هنری اعضا که به مرحله کارآفرینی رسیده‌اند، به تولید بیشتر دست سازه‌های اعضا و بروز توان‌مندی‌های ذوقی و هنری آنان کمک کنیم.

مدیر کل کانون استان اضافه کرد:  تحقق حقوق کودکان در سطح جامعه و برنامه‌ریزی برای  حضور فعال اعضا  با همراهی خانواده‌ها در ویژه برنامه‌های فرهنگی، هنری و ادبی با توجه با نیاز مخاطب امروز از دیگر اولویت‌های کاری کانون استان در سال جدید است.

اجرای دقیق دستورالعمل‌های ارسالی از معاونت فرهنگی و سایر مسؤولان ستادی، افزایش پوشش مخاطبان،  اجرای برنامه‌های کتاب محور با تأکید بر ترویج فرهنگ مطالعه، توجه به نیاز مخاطب امروز با استفاده از تجربیات گذشته  برای داشتن آینده‌ای بهتر با برنامه ها و ایده‌های خلاق، توجه به فعالیت‌های هدف‌مند و پژوهش محور، تقویت مهارت‌های اجتماعی، ارایه خدمات به کودکان و نوجوانان مناطق کمتر توسعه یافته در حاشیه شهرها و مناطق محروم، ارتباط بیشتر مراکز کانون با مدارس و تشکیل انجمن‌های هنری و ادبی و .... از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده در سال جاری بود که مدیر کل کانون استان در اولین جلسه شورای اداری به آن اشاره کرد.

در ادامه نماهنگ «عیدانه کتاب» در کانون خراسان جنوبی پخش شد و کارشناسان فرهنگی، هنری و ادبی استان به ارایه گزارشی از فعالیت‌های انجام شده در سال 96 پرداختند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =