تداوم و استمرار طرح کانون مدرسه و ضرورت هم‌سو نمودن فعالیت‌های مشترک

در دیدار نوروزی مدیر کل آموزش و پرورش با مدیر کل کانون پرورش فکری ، بر تداوم و استمرار طرح کانون مدرسه و هم‌سو نمودن فعالیت‌های مشترک تاکید شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان هرمزگان، در دیدار مدیر کل آموزش پرورش با ناهید سلیمانی مدیر کل کانون بر ضرورت ادامه طرح کانون مدرسه تاکید شد.

مدیر کل کانون هرمزگان گفت: با توجه به این‌که مخاطبان ما درکانون پرورش فکری و مدرسه مشترک می باشد ارتباط این دو سازمان با یکدیگرخروجی بهتری دربحث تربیت و پرورش کودان را به دنبال دارد.

سلیمانی مانوس شدن کودکان ونوجوانان با مباحث خلقت را یکی ازاهداف راه اندازی مرکز تخصص علوم  بندرعباس دانست وگفت: از ابتدای سال جاری تا کنون   تعداد دانش آموزاز این مرکز بازدید کرده‌اند.

 وی افزود: فاز اول مرکز تخصصی که  درحال بهره برداری دانش آموزان است شامل، زیست بوم های جانوری و گیاهی، آکواریوم، ماهیان، تاکسی درمی، زمین‌شناسی و نجوم می باشد که فاز دوم از جمله بخش فیزیک ورصد خانه  به زودی به بهره برداری خواهد رسید.

وی اهمیت و تاکید بر آموزش  تفکر و تعقل کودک ونوجوان، ارتباط با آموزش و پرورش، هدایت و تربیت و آموزش مهارت کودکان ونوجوانان  یکی از اهداف ورسالت‌های کانون دانست

پیوستگی بین کانون و آموزش و پرورش همیشگی است

درادامه‌ی این دیدار دانش هاشمی مدیر کل اداره آموزش و پرورش استان هرمزگان،

ضمن تشکراز خدمات ارزنده کانون در سال گذشته افزود: بین کانون و آموزش و پرورش پیوستگی عمیقی وجود دارد واین پیوند باعث شده است که دانش‌آموزان با بهره‌گرفتن از فضای مناسب تربیتی به رشد و خلاقیت دست یابند.

وی خاطرنشان کرد: اجرای طرح عیدانه کانون، طرح موفقی بود که باعث بهره‌مندی دانش‌آموزان و میهمانان نوروزی از فعالیت‌های کتاب‌محور کانون شد.

هاشمی نقش ورسالت کانون پرورش کودک ونوجوان در تربیت و شناساندن استعدادهای کودکان بسیار مهم دانست و خواستار تعامل بیشتر این دو اداره در استان شد.

نشست صمیمی مدیر کل کانون و آموزش وپرورش در دفترمدیرکل کانون پرورش فکری با حضورمعاون فرهنگی اجرایی کانون برگزارشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =