اولین جلسه کارگروه توسعه مدیریت کانون آذربایجان شرقی در سال ۹۷

اولین جلسه کارگروه توسعه مدیریت کانون استان با حضور مدیر کل کانون و نمایندگان معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تشکیل شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی هادی یوسف‌زاده در ابتدای این جلسه با بیان برخی از اقدامات کمیته‌های پنج‌گانه کارگروه توسعه مدیریت کانون تصریح کرد: با توجه به ظرفیت‌ و بضاعت‌های کانون همکاری و تعاملات خوبی در این زمینه با معاونت توسعه و سرمایه انسانی سازمان برنامه‌ریزی استان صورت گرفته است.

وی با اشاره به فرآیند ارزیابی عملکرد ادارات و سازمان‌های استانی ضمن ارائه پیشنهاداتی برای بهبود روش‌های ارزیابی تصریح کرد: در سال گذشته  علاوه ‌بر کسب امتیاز کامل در شاخص‌های اختصاصی، اقدامات خوبی برای ارائه مستندات ارزیابی شاخص‌های عمومی صورت گرفت.

مدیر کل کانون استان در عین حال افزود کانون استان در ارزیابی سال ۹۶ نیز حضور فعالی خواهد داشت. در این جلسه فرید رییس گروه نوسازی اداری و مدیریت سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی نیز با تقدیر از اقدامات و تعاملات کانون در خصوص شیوه ارزیابی عملکرد ادارات در سال ۹۶ مواردی را اشاره و انعقاد تفاهم‌نامه استانی در این راستا را مورد تاکید قرارداد.

گفتنی است در این جلسه مسئولین کمیته‌های ۵ گانه کارگروه مدیریت توسعه کانون استان نیز گزارشی از اقدامات خود ارائه کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =