ویژه برنامه‌ی رسیدن به سن تکلیف برای فرزندان همکاران کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان

ویژه برنامه‌ی نکوداشت رسیدن به سن تکلیف برای فرزندان همکاران کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سیستان و بلوچستان، ویژه برنامه‌ی نکوداشت رسیدن به سن تکلیف برای فرزندان همکاران برگزار شد.

در این ویژه برنامه، که با حضور همکاران و فرزندانشان برگزار شد، مدیرکل کانون استان با تبریک فرارسیدن سن تکلیف به مهمانان کودک و نوجوان خود، رسیدن به این سن را تولدی دوباره خواند و افزود: شما اکنون وارد مرحله‌ی مقدس سن تکلیف شده‌اید یعنی اجازه‌ی عبادت رسمی و عاشقانه را از خداوند مهربان دریافت کرده‌اید.

معصومه هادی در ادامه با اشاره به دوران رشد انسان از نوزادی تا بزرگسالی، " بلوغ " را مرحله‌ی حساسی در زندگی هر انسان معرفی کرد و گفت: خداوند با توجه به عشقی که نسبت به بندگان خود دارد، برای عبور آگاهانه از این مرحله وظایفی را برای بندگان مشخص کرده تا در سایه‌ی انجام آنها به سلامت این دوره را پشت سر بگذارند.

وی سپس به مهمانان خود گفت: رازداری و مهربانی دو صفت خوب خدا هستند که اگر همه‌ی ما در کنار عبادت‌هایی چون نماز و روزه، این دو صفت را داشته باشیم از بهترین بندگان خدا خواهیم بود.

مدیرکل کانون در پایان عنوان کرد: خدا یک منبع انرژی بزرگ است که به ما فرصت‌های زیادی داده است تا به این منبع بزرگ متصل شویم و ما وظیفه داریم قدر این فرصت را بدانیم تا حضور خدا را در کنار خود احساس کنیم.

در ادامه با اهدای لوح و هدیه از فرزندان همکاران، که به سن تکلیف رسیده بودند، تقدیر شد.

در بخشی از این لوح، که به امضای مدیرکل کانون رسیده، آمده است:

نوجوانی آغاز راه شکوفایی است به سمت موفقیت و حرکت بر قله‌های پیشرفت و سعادت. اینک که به یاری خداوند متعال به سن تکلیف رسیده‌اید و توفیق عبادت عاشقانه با معبود را یافته‌اید، این موهبت بزرگ رسیدن به سن تکلیف و گشوده شدن خوان پربرکت و بارش ابر رحمت در بهار زندگانی‌ات را  صمیمانه تبریک می‌گویم خوشا به حال تو که پرونده‌ات سفید و نورانی است و فرصت داری بر آن نقشی از زیبایی‌ها و نیکی‌ها ترسیم کنی.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =