تبیین نقش کانون پرورش فکری در تولید کالای فرهنگی ایرانی

مهناز فتاحی، مدیرکل کانون استان کرمانشاه، برای تحقق شعار امسال از سوی رهبر معزز انقلاب، نقش کانون را برای "تولید کالای فرهنگی ایرانی" مهم عنوان کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، مهناز فتاحی، مدیرکل کانون استان در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان به موضوع برنامه های کانون در حمایت از کالای ایرانی پرداخت.

فتاحی در این گفت و گو که صبح امروز یکشنبه، ۲۶ فروردین ماه ۱۳۹۷ و در دفتر وی انجام شد، ضمن تشریح فعالیت های کانون در بخش تحقق شعار امسال از سوی رهبر معظم انقلاب، نقش کانون را برای "تولید کالای فرهنگی ایرانی" مهم و تاثیرگذار عنوان کرد.

مدیرکل کانون استان کرمانشاه با اشاره به اجرای برنامه های متنوع و مختلف فرهنگی، هنری و ادبی در راستای تحقق شعار سال ۱۳۹۷، افزود: تلاش می کنیم که برنامه های ما در مراکز کانون به سمت و سوی این شعار ارزشمند باشد.

وی همچنین گفت: در همین زمینه، کتاب هایی که برای کودکان و نوجوانان می نویسیم، سعی وافر داریم تا به علایق آنان توجه داشته باشیم. و همچنین، وقتی اثر خوب عضو کانون که در مسابقات بین المللی حائز رتبه های برتر می شود، بی ارتباط با معرفی کالای ایرانی نیست.

فتاحی در بخشی دیگر از این گفت و گو به تولید برنامه های جذاب ایرانی در فضاهای مجازی برای مخاطبین کودک و نوجوان اشاره کرد.

مدیرکل کانون استان کرمانشاه همچنین به تلاش کانون برای تولید فیلم و تئاتر ویژه کودکان و نوجوانان پرداخت و افزود: یکی از برنامه های امسال ما در حمایت از کالای ایرانی، تلاش برای تولید تئاتر های خوب برای کودکان و نوجوانان خواهد بود. 

وی، تولید عروسک های ملی دارا و سارا، توجه به شناسایی و معرفی عروسک ها، فرهنگ و ادبیات بومی و محلی، انتشار کتاب، فیلم، و...را از مهمترین عناوین فعالیت های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برای تحقق شعار حمایت از کالای ایرانی برشمرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =