کد خبر: 278277
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۳
بازدید 769
اولین جلسه شورای فرهنگی،هنری کانون استان در سال جدید

مدیر کل در این جلسه سال جدید را به همه همکاران پرتلاش کانون استان اصفهان تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان، اولین جلسه شورای فرهنگی،هنری کانون در سال جدید با حضور مدیرکل و سایر همکاران برگزار شد.

مهدی قربانی ضمن تبریک فرا رسیدن سال جدید به همه همکاران ابراز امیدواری کرد سال 1397 سالی سرشار از موفقیت برای همه همکاران کانون استان اصفهان باشد.

مدیر کل گفت: در سال 96 برنامه های شاخص و خوبی در کانون استان اصفهان برگزار شد و به یاری خداوند و با تلاش همه همکاران در سال 97 روند رو به رشد این فعالیت ها ادامه خواهد داشت.

وی در ادامه با تاکید بر اهمیت بازدیدهای کارشناسی از مراکز فرهنگی هنری اظهار کرد: لازم است کارشناسی ها به صورت دقیق صورت گرفته و سپس نقاط قوت و ضعف فعالیت ها و برنامه ها شناسایی گردد.

مهدی قربانی هم چنین افزود: واحدهای کارشناسی به صورت مناسب جهت آرشیو و مستندسازی فعالیت ها و برنامه های متنوعی که در ایام سال برگزار می شود اقدامات لازم را صورت دهند.

بررسی آخرین وضعیت آمارگیری، برنامه ریزی جهت پیش بینی برنامه ها، ارزیابی طرح کانون مدرسه و گزارش عملکرد واحدها از دیگر موضوعاتی بود که در جلسه شورای اداری کانون پرورش فکری استان اصفهان مورد بررسی قرار گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =