کد خبر: 278284
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۸
بازدید 672
یکدیگر را به خوبی یاد کنید

جلسه شورای اداری کانون پرورش فکری استان سمنان با حضور مدیرکل و کارکنان ستادی برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان، جلسه شورای اداری کانون پرورش فکری با حضور مهدی جمال مدیرکل و کارکنان ستادی این استان روز دوشنبه ۲۷ فروردین‌ماه برگزار شد.

مدیرکل کانون پرورش فکری استان سمنان در این جلسه ضمن تبریک عید مبعث، آن را سرچشمه‌ی نزول رحمت الهی بر بندگان و ماه رجب را نیز فرصتی مناسب برای دستیابی به کمال دانست و بر استفاده کارکنان از این فرصت الهی و استقبال با خلوص نیت از ماه شعبان و رمضان، تأکید کرد.

جمال در ادامه اظهار داشت: اسلام کامل‌ترین دین و حضرت محمد(ص)، اسوه و الگوی برتر و کامل انسانیت و خاتم پیامبران بوده و قبل از بعثت در میان اعراب به حسن خلق و نیکویی رفتار مشهور بود به نحوی که لقب محمد امین به ایشان دادند و بعد از برگزیده‌شدن به‌عنوان پیامبر رحمه‌للعالمین شناخته شدند.

مدیرکل کانون پرورش فکری استان سمنان با اشاره به داستان حنظله‌بن اَبی‌عامر معروف به غَسیلُ‌الملائکه یکی از یاران پیامبر اکرم(ص) که در جنگ احد به شهادت رسید، از جایگاه والای ایشان نزد پیامبر(ص)، سخن گفت.

وی همچنین تصریح کرد: در دنیای امروز که پیروی از مکاتب بشری و تقلید از شخصیت‌های غیر دینی و انتخاب آنان به‌عنوان الگو و سرمشق، جامعه را به‌سوی انحطاط اخلاقی و دینی سوق می‌دهد تنها تأسّی و تمسّک به پیامبر(ص) و آیین جاویدان ایشان دوای درد عالمیان و تنها راه سعادت و رسیدن به سرمنزل مقصود پیروی از محمد(ص) و دین مبین اسلام است.

جمال در بخش دیگر سخنانش از کارکنان ستادی خواست تا یکدیگر را به خوبی یاد کنند، به داشته‌های خود افتخار کنند که میراث نبوی است به امید اینکه در صراط نورانی نبوی و در راستای پیام جاویدان رسالت، خدمتگزاری راستین برای همه باشند.

گفتنی است؛ در پایان جلسه، به مناسبت عید مبعث، هدایایی به رسم یادبود از سوی مدیرکل کانون پرورش فکری استان سمنان به تمامی کارکنان ستادی تقدیم شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =