کودکان و نوجوانان به امام رضا(ع) نامه می‌نویسند

کودکان و نوجوانان به امام رضا(ع) نامه می‌نویسند تا خلاقیت‌های ادبی خود را در مسابقه «نامه‌ای به امام» محک بزنند.

به گزارش اداره‌ کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این مسابقه از مجموعه برنامه‌های کارگروه کودک و نوجوان شانزدهمین جشنواره‌ی بین‌المللی امام رضا علیه‌السلام است که مسئولیت آن را کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، برعهده دارد.

علاقه‌مندان برای شرکت در این مسابقه تا 15 خرداد 1397 مهلت دارند تا آثار خود را به مراکز فرهنگی هنری کانون سراسر کشور ارسال کنند.

این مسابقه با محورهای موضوعی قدمگاه عشق (هجرت امام رضا علیه‌السلام از مدینه تا خراسان)، سبک زندگی امام رضا علیه‌السلام (اخلاق و آداب، زهد و عبادت، رأفت و مهربانی، طب‌الرضا) و... انتشار یافته است.

ضروری است نویسنده نامه یک نفر باشد، نامه متناسب با سیره رضوی و موضوع جشنواره باشد، هر شرکت کننده می‌تواند در نهایت سه نامه ارسال کند و... از شرایط ارسال آثار بوده که در این فراخوان به آن اشاره شده است.

بر این اساس، شرکت‌کنندگان در سه گروه سنی 8 تا 10 سال، 11 تا 13 سال و 14 تا 18 سال می‌توانند در این مسابقه شرکت کنند.

شانزدهمین جشنواره رضوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، سال 1397 هم‌زمان با دهه کرامت برگزیدگان خود را معرفی خواهد کرد.

گفتنی است فراخوان جشنواره شانزدهم رضوی ویژه کودک و نوجوان با ۱۰ موضوع‌ «پژوهش اعضا»، «تمبر پستی و کارت‌پستال‌سازی»، «نامه‌ای به امام» و «خاطرات زیارت»، «کتاب‌سازی»، «کاردستی»، «سرود»، «پویانمایی» ویژه‌ی (کودک و نوجوان)، «‌قصه‌گویی» و «داستان‌نویسی» ویژه‌ی (بزرگ‌سال) در پایگاه اطلاع رسانی کانون به نشانی www.kanoonnews.ir  منتشر شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =