کد خبر: 278290
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۳
کودکان و نوجوانان خوزستانی در مسابقه پژوهش رضوی شرکت می‌کنند

کودکان و نوجوانان خوزستانی با شرکت در مسابقه پژوهش رضوی شانزدهمین جشنواره‌ی بین‌المللی امام‌ رضا علیه‌السلام، درباره‌ی سیره علمی و عملی امام رضا (ع)، پژوهش می‌کنند.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان، با انتشار فراخوان بخش پژوهش اعضا شانزدهمین جشنواره‌ی بین‌المللی امام رضا علیه‌السلام، از سوی کانون پرورش فکری، کودکان و نوجوانان در سه گروه سنی 8 تا 10 سال، 11 تا 13 سال و 14 تا 18 سال می‌توانند در این مسابقه شرکت کنند.

بر اساس این گزارش، کودکان و نوجوانان خوزستانی در این جشنواره با انجام پژوهش پیرامون محورهای موضوعی قدمگاه عشق (هجرت امام رضا علیه‌السلام از مدینه تا خراسان)، سبک زندگی امام رضا علیه‌السلام (اخلاق و آداب، زهد و عبادت، رأفت و مهربانی، طب‌الرضا) و... عشق و ارادت خود را به علی بن موسی‌الرضا علیه‌السلام ابراز خواهند کرد.

شرکت‌کنندگان در این مسابقه، آثار خود را به‌صورت فردی یا گروهی (حداکثر سه نفر) تهیه و تا 15 خرداد 1397 مهلت دارند آثار خود را به دبیرخانه استانی جشنواره واقع در اهواز، پیچ استادیوم، جنب حریم راه‌آهن، معاونت فرهنگی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان ارسال کنند.

گفتنی است: شانزدهمین جشنواره رضوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، سال 1397 هم‌زمان با دهه کرامت برگزیدگان خود را معرفی خواهد کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =