تقویت همکاری دو جانبه کانون با آموزش و پرورش استان

در دیدار مدیران کل کانون با آموزش و پرورش بر تقویت همکاری دو جانبه در انجام فعالیت‌های فرهنگی، هنری تاکید شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان همدان، سید محمد رضا جوادی مدیر کل کانون استان با محمد پور داود مدیر کل آموزش و پرورش استان همدان دیدار و بر تقویت همکاری دو جانبه در انجام فعالیت‌های فرهنگی، هنری تاکید داشتند.

جوادی در این دیدار به ارائه گزارشی از سوابق کانون و تشکیلات اداری و سازمانی و ارتباط با آموزش و پرورش پرداخت و گفت: جامعه هدف کانون با آموزش و پرورش مشترک است که در انجام برنامه‌های فرهنگی ، هنری با هم افزایی  دو مجموعه شاهد اتفاقات خوبی همچون اجرای طرح کانون مدرسه، جشنواره بین المللی فیلم رشد و .. بوده‌ایم.

پورداود مدیر کل آموزش و پرورش نیز با ابراز خرسندی و تقدیر از کانون بر همکاری دو جانبه و تعامل در اجرای برنامه‌های مشترک تاکید کرد و افزود: فعالیت‌های کانون به کمک آموزش و پرورش می آید و تلاش خواهیم کرد از ظرفیت‌های موجود دو سازمان در راستای تعلیم و تربیت استفاده کنیم.

وی گفت بحث آموزش متفاوت شده و استفاده از فناوری نوین آموزشی همچون فیلم، تئاتر و آموزش‌های هنری تاثیر زیادی می تواند داشته باشد که مجموعه آموزش و پرورش بستر مناسبی است که با اجرای برنامه‌های متنوع به هدف اصلی برسیم.

گفتنی است این دیدار با حضور سید حسین رضوی نیا معاون اداری و مالی کانون و  کارشناس روابط عمومی کانون استان در دفتر مدیر کل آموزش و پرورش استان روز 27 فروردین ماه  انجام شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =