مدیرکل کانون استان کرمانشاه بر گسترش تعامل رسانه ای کانون تاکید کرد

در دیدار"محسن قلخانی"، مدیر باشگاه خبرنگاران جوان استان با مهناز فتاحی، مدیرکل کانون استان کرمانشاه بر گسترش ارتباط موثر رسانه ای تاکید شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، در دیدار "محسن قلخانی"، مدیر باشگاه خبرنگاران جوان استان با مهناز فتاحی، مدیرکل کانون استان کرمانشاه بر گسترش ارتباط موثر رسانه ای تاکید شد.

 در این دیدار که صبح امروز سه شنبه، ۲۸ فروردین ماه ۱۳۹۷صورت گرفت، "قلخانی" به بیان دیدگاههای باشگاه خبرنگاران جوان با هدف تعامل بیشتر رسانه با دستگاه ها پرداخت.

مدیر باشگاه خبرنگاران جوان استان کرمانشاه با اشاره به فعالیت های خوب کانون پرورش فکری استان کرمانشاه در طی ماه های گذشته و بخصوص در بحث زلزله و امدادفرهنگی، آمادگی دستگاه مطبوع خود را برای پوشش مناسب اخبار فعالیت های اداره کل کانون پرورش فکری اعلام کرد.

 مهناز فتاحی، مدیرکل کانون پرورش فکری استان کرمانشاه نیز در این دیدار، با ابراز خرسندی از حضور دکتر "قلخانی" در مدیریت باشگاه خبرنگاران جوان استان، برای هرگونه ارتباط و پوشش فعالیت های خبری این اداره کل استقبال کرد.

مدیرکل کانون استان با اشاره به حضور موثر همکاران باشگاه خبرنگاران جوان در بحث پوشش مناسب خبری امدادفرهنگی کانون پرورش فکری در مناطق زلزله زده استان کرمانشاه، اظهار امیدواری کرد این تعامل بیش از پیش گسترش یابد.

فتاحی، فعالیت همکاران در باشگاه خبرنگاران جوان را به عنوان یکی از مهمترین منابع اطلاع رسانی، قابل تمجید دانست و از مدیر این مجموعه خبری تشکر و قدردانی کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =