کد خبر: 278299
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۰
عیدانه کانون به دانش آموزان زلزله زده لنگر

همزمان با گرامیداشت عید مبعث و هفته هنر انقلاب، دانش آموزان روستای زلزله زده روستای لنگر از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان عیدانه گرفتند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجونان استان خراسان شمالی، دبستان بوستان لنگر در روز ۲۷ فروردین، میزبان مدیر کل و همکاران کانون پرورش فکری، مدیر و همکاران آموزش و پرورش بجنورد، اعضای انجمن اولیاء دبستان و خیرین و امام جماعت روستا بود. منیر صادقی مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجونان استان، ضمن تبریک و تهنیت عید مبعث، کتابخوانی و خردورزی را برای کودکان، در اولویت برشمرد گفت: فراهم نمودن امکانات بازی و سرگرمی از وظایف والدین و مسئولین است.

وی خدمت رسانی بیش از پیش مربیان سیار روستایی را به کودکان و نوجوانان روستاهای استان ضروری دانست و خاطر نشان کرد: یادگیری فقط از طریق مطالعه انجام نمی شود بلکه بازی های فکری، سازه های هندسی و ابزارهای آموزشی می توانند به صورت ویژه و البته غیر مستقیم بسیاری از مفاهیم آموزشی را به کودکان و نوجوانان منتقل کنند.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان خراسان شمالی با آرزوی زندگی سرشار از موفقیت و زیبایی برای دانش آموزان روستای قدیمی لنگر، عیدانه های کانون را تقدیم دانش آموزان مدرسه نمود.

گفتنی است طی زلزله ۵.۷ ریشتری که ۲۴ اردیبهشت سال ۹۶ در خراسان شمالی رخ داد روستای لنگر بجنورد از جمله روستاهایی بود که بیشترین خسارت را دیده بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =