آزمون بین‌المللی زبان فرانسه با اهداف شغلی

آزمون بین‌المللی زبان فرانسه با اهداف شغلی در زمینه‌ی گردشگری، هتل‏داری و رستوران‏‌داری به‌زودی از سوی کانون زبان ایران برگزار می‌شود.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی وامور بین‌الملل کانون، لادن غفوری، مسئول بخش فرانسه کانون زبان ایران در این باره گفت: چندی پیش بخش فرانسه کانون زبان ایران موفق به دریافت امتیاز برگزاری آزمون‌های بین‌المللی فرانسه در زمینه‌ی گردشگری، هتل‏داری و رستوران‏‌داری (Diplôme de français professionnel Tourisme-Hôtellerie-Restauration: DFP (THR شد.

وی افزود: با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته کانون زبان ایران اردیبهشت ۹۷ اولین آزمون گردشگری، هتل‏‌داری و رستوران‏‌داری در سطوح ، و برای دریافت مدرک DFP را برگزار می‌کند.

مسوول بخش فرانسه کانون زبان ایران با اشاره به این‌که اهمیت تدریس زبان با اهداف ویژه در علم آموزش در سال‏های اخیر، بسیار مطرح شده است یادآور شد: بخش فرانسه کانون زبان ایران همگام با سیاست‌های کلی کانون زبان، رایزنی برای دریافت امتیاز برگزاری آزمون‌های بین‏‌المللی زبان با اهداف حرفه‏‌ای را از سال ۹۳ آغاز کرد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد برای آموزش سریع‏تر زبان فرانسه در این شاخه دوره‌های آمادگی برای علاقه‌مندان به‌زودی در کانون زبان ایران راه‌‏اندازی می‏‌شود.

مسوول بخش فرانسه کانون زبان ایران ادامه داد: دانشجویان، زبان‌آموزان و افراد شاغلی که تمایل به ارتقای موقعیت شغلی و بهبود شرایط کاری خود دارند می‌توانند در این آزمون شرکت کنند.

غفوری هدف از این اقدام را فراهم‌آوردن امکان انتخاب یک مسیر شغلی برای زبان‏ آموزان و دانشجویان ایرانی که در رشته‌ی زبان فرانسه تحصیل می‌کنند و امکان دریافت مدرک زبان حرفه‏‌ای با استاندارد بین‌المللی برای ایرانیان، بدون نیاز به سفر به کشور‏های خارجی عنوان کرد.

وی اضافه کرد مدرک این آزمون دارای اعتبار بین‌‏المللی است و از سوی اتاق بازرگانی و صنعت پاریس (CCIP)  صادر می‏‌شود و به افرادی که دارای قابلیت مراودات کتبی و شفاهی حرفه‌‏ای هستند، تعلق می‏‌گیرد.

مسوول بخش فرانسه کانون زبان ایران در ادامه اظهار داشت قرار است دو بار در سال این آزمون برگزار شود که اولین دوره‌ی آن روز ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ خواهد بود.

علاقه‌مندان به شرکت در این آزمون می‏‌توانند برای آگاهی بیشتر به وب‌سایت کانون‏ زبان به نشانی: www.ili.ir بخش امتحانات بین‌‏المللی مراجعه کنند و یا در بخش ثبت ‏نام  www.ilireg.ir با اطلاعات مربوط به چگونگی آن آشنا شوند.

لادن غفوری، مسئول بخش فرانسه کانون زبان ایران

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =