نمایش آثار منتخب چهل و هفتمین جشنواره فیلم رشد در کانون استان اردبیل

چهل و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم رشد از ۲۶ تا ۲۹ فروردین‌ماه امسال به میزبانی مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل در ۱۲ سالن سینمایی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری استان اردبیل، چهل و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم رشد با مشارکت اداره کل آموزش‌وپرورش و با حضور دانش‌آموزان در ۱۲ سالن سینمایی مراکز فرهنگی هنری کانون استان برگزار شد.

هدف از برگزاری این جشنواره، فرهنگ‌سازی و ایجاد محیط شاد برای دانش‌آموزان، به‌کارگیری و توسعه رسانه‌های دیداری و شنیداری در راستای تحقق اهداف تربیتی است که در چهار بخش داستانی، علمی، مستند و پویانمایی برای دانش آموزان، معلمان و دانشجویان به نمایش درآمد.

اکران آثار منتخب این جشنواره با حضور دانش ‌آموزان مدرسه شهید دادمان در مرکز ۲ کانون اردبیل آغاز شد و لیلا فرید مربی مسئول مرکز ضمن خوشامدگویی به معلمان و دانش آموزان، به معرفی فعالیت‌های کانون و گزارشی از جشنواره پرداخت.

فرید در سخنانی تأکید کرد: جشنواره بین‌المللی فیلم رشد تأثیر بسزایی در پرورش ذوق هنری و رشد خلاقیت کودکان و نوجوانان در حوزه‌ی فیلم و پویانمایی دارد.

در کانون خلخال جلسه‌ی هماهنگی جشنواره در اداره آموزش‌وپرورش با حضور مسئولان شهرستانی برگزار شد.

در کنار نمایش آثار منتخب چهل و هفتمین جشنواره فیلم رشد در سالن سینمای کانون خلخال، مربیان به معرفی فعالیت‌های کانون همچون: بازی و سرگرمی، قصه‌گویی، نقاشی، کاردستی، شعرخوانی و ... پرداختند.

همچنین، مراسم افتتاحیه‌ی این جشنواره روز یکشنبه با حضور مدیر و مسئولان اداره‌ی آموزش‌وپرورش در کانون شهرستان نمین با اجرای برنامه‌های متنوع همراه بود و نمایش آثار منتخب جشنواره با حضور مدارس ابتدایی و راهنمایی شهرستان در سالن سینمای مرکز برگزار شد.

لازم به ذکر است که مخاطبان این جشنواره دانش آموزان تمام مقاطع تحصیلی، خانواده‌ها، اولیای تربیتی و دانشجویان بودند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =