کد خبر: 278315
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۴
نمایش یوسف کنعان بر روی صحنه سینما کودک کانون

نمایش یوسف کنعان کاری از گروه تئاتر و هنرهای نمایشی کانون به از یکم تا یازدهم اردیبهشت ماه جهت بازدید کودکان و نوجوانان در سینما کودک کانون اجرا خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان چهار محال و بختیاری: نمایش یوسف کنعان از سری نمایش های گروه هنر های نمایشی کانون از یکم لغایت یازدهم اردیبهشت ماه 97 در دو سانس صبح بر روی صحنه سینما کودک کانون خواهد رفت.

بر این اساس این نمایش به کار گردانی رضاعلوی و نویسندگی مرتضی داریونژاد و تهیه کنندگی کانون از جمله نمایش هایی است که با محوریت کودک و نوجوان برای این قشر تهیه شده است.

سرپرستی این گروه را سید طالب هاشمی خواه بر عهده دارد و مریم امانی، زهرا شاهقلیان، ابوالفضل قادریان، رضا صفی و هاشم ریاحی بازیگران این نمایش خواهند بود.

بر اساس این خبر: نمایش یوسف کنعان بر گرفته از داستان قرآنی حضرت یوسف (ع) است که با هدف کمک به دیگران، جوانمردی ، آموزش مباحث تربیتی و ایجاد نشاط جمعی به صورت صحنه ای اجرا خواهد شد.

پیش بینی شده است این نمایش با درخواست مراکز فرهنگی هنری در کلیه ی کانون های پرورش فکری استان با هدف بهره مندی کودکان و نوجوانان از فعالیتهای نمایشی کانون اجرا شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =