اهمیت  فعالیت‌های نجوم و رباتیک در پایدارسازی اعضا و افزایش مخاطبان کانون

مدیر کل کانون استان با اشاره به اهمیت فعالیت‌هایی نظیر رباتیک و نجوم، توجه به توسعه کمی و کیفی این فعالیت‌ها را موجب پایدارسازی اعضای مراکز فرهنگی هنری عنوان کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی هادی یوسف‌زاده با اعلام این مطلب تصریح کرد: جذابیت این فعالیت‌ها به ویژه برای نوجوانان موجب می‌شود تا با توسعه آن در مراکز فرهنگی هنری کانون گام‌های مهمی در جذب و پایدارسازی اعضاء برداشته شود.

وی با اشاره به استقبال کودکان و نوجوانان از فعالیت‌هایی نظیر رباتیک و نجوم افزود: این فعالیت‌ها در مرکز برای مخاطبان از جذابیت خاص برخوردار است. مدیر کل کانون استان در عین حال تصریح کرد: کارگاه‌های تخصصی نجوم مجتمع کانون تبریز در طول سال پذیرای بسیاری از کودکان و نوجوانان علاقه‌مند است و بررسی‌های انجام شده نشان می‌دهد که نقش مهمی در معرفی کانون به مخاطبان و پایدارسازی اعضاء دارد.

یوسف‌زاده با اشاره به استقبال خانواده از حضور فرزاندان خود در کارگاه‌های رباتیک نیز افزود: در سال‌های اخیر فعالیت‌ رباتیک و کارگاه‌های ویژه آموزش آن به صورت منظم و مستمر برگزار و با برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده در سال ۹۷ نیز شاهد روند رو به رشد برنامه‌های نجوم و رباتیک خواهیم بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =