نشست راهبردی اطلاع رسانی برنامه های تابستانی در کانون استان قزوین

در آستانه فصل اوقات فراغت دانش‌آموزان، نخستین نشست راهبردی تبلیغات و اطلاع رسانی برنامه‌های تابستانی در اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، در تاریخ 29فروردین 97، نشست راهبردی تبلیغات و اطلاع رسانی برنامه های تابستانی در کانون استان قزوین با حضور اعضای شورای فرهنگی و شماری از مربی مسوولان مراکز فرهنگی و هنری استان برگزار شد.

در آغاز این نشست«مژده اروجی» مدیرکل کانون استان قزوین، با تاکید بر استفاده از راهکارهای تازه، به روز و اثرگذار در زمینه تبلیغات و اطلاع رسانی برای جذب و جلب اعضا، هم‌فکری و ارائه نظر همه همکاران در این زمینه را بسیار راهگشا و نتیجه بخش دانست.وی بر این اساس از مسوولان مراکز خواست تا با برگزاری نشست های درون مرکزی، از نظر و تجربه همه همکاران استفاده کنند.

در ادامه حاضران این نشست درباره شیوه‌های تبلیغ و اطلاع رسانی در سال‌های گذشته، مزایا و کاستی‌های هر شیوه، میزان اثربخشی آنها، استفاده از فضای مجازی(پیام رسان‌های داخلی در فضای مجازی)، زمان آغاز تبلیغات در سطح استان،استفاده از ظرفیت طرح کانون مدرسه، استفاده از ایده های اعضا و...به گفت و گو و تبادل نظر پرداختند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =