کد خبر: 278318
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۱
بازدید 1116
فراخوان مسابقه نامه‌ای به امام رضا (ع) منتشر شد

کارگروه کودک و نوجوان شانزدهمین جشنواره‌ بین‌المللی امام رضا(ع) شرایط شرکت درمسابقه نامه ای به امام رضا (ع) را اعلام کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌ کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران، این مسابقه که مسئولیت برگزاری آن را کانون بر عهده دارد، با محورهای موضوعی قدمگاه عشق (هجرت امام رضا علیه‌السلام از مدینه تا خراسان)، سبک زندگی امام رضا علیه‌السلام (اخلاق و آداب، زهد و عبادت، رأفت و مهربانی، طب‌الرضا) و... انتشاریافته است.

علاقه‌مندان تهرانی در سه گروه سنی 8 تا 10 سال، 11 تا 13 سال و 14 تا 18 سال، برای شرکت در این مسابقه تا 15 خرداد 1397 مهلت ‌دارند تا آثار خود را به واحد کارشناسی ادبی کانون استان واقع در خیابان فاطمی، خیابان حجاب، اداره کل کانون استان تهران ارسال کنند.

ضروری است نویسنده نامه یک نفر باشد، نامه متناسب با سیره رضوی و موضوع جشنواره باشد، هر شرکت‌کننده می‌تواند در نهایت سه نامه ارسال کند و... از شرایط ارسال آثار بوده که در این فراخوان به آن اشاره‌شده است.

شانزدهمین جشنواره رضوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سال 1397 هم‌زمان با دهه کرامت برگزیدگان خود را معرفی خواهد کرد.

برای مشاهده فراخوان اینجا را کلیک کنید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =