آموزه‌های تربیتی مهم‌ترین رکن جشنواره فیلم رشد است

هاجر جمادیه مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل در آئین اختتامیه‌ی چهل و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم رشد گفت: آموزه‌های تربیتی مهم‌ترین رکن جشنواره فیلم رشد است.

 به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری استان اردبیل،  هاجر جمادیه در اختتامیه‌ی این جشنواره اظهار داشت: هنر تصویر، بهترین ابزار در جهت یاددهی، یادگیری، پرورش خلاقیت و انتقال تجربه و دانش به کودکان و اولیای تربیتی است.

جمادیه با اشاره به زمینه‌های همکاری و مشارکت کانون و آموزش‌وپرورش در برگزاری این جشنواره خاطرنشان کرد: امروزه تهیه فیلم آموزشی و تربیتی یک ضرورت است و امیدواریم مسئولان جهت هر چه‌بهتر برگزار شدن این جشنواره در سال‌های بعد اقدام نمایند.

وی در پایان خطاب به دانش آموزان افزود: فیلم‌های جشنواره رشد در سالن‌های سینمایی مراکز کانون پرورش فکری استان به تصویر کشیده شد و شما می‌توانید با عضویت در این مراکز بر اساس علاقه‌مندی‌تان فعالیت کنید و در کارگاه‌های پویانمایی با تولید فیلم آشنا شوید.

گفتنی است؛ اختتامیه چهل و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم رشد هم‌زمان با سراسر استان با حضور روح‌الله رضاعلی رئیس اداره ارزیابی عملکرد و امور استان‌ها در وزارت آموزش‌وپرورش، مدیرکل کانون استان، مدیریت و کارشناسان آموزش‌وپرورش ناحیه یک اردبیل و جمعی از دانش آموزان در سالن سینما تربیت کانون پرورش فکری اردبیل برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =