کودک مهم است و همه مدیران باید نگاه فرهنگی داشته باشند

معاون فرماندار رامیان در دیدار با مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان بیان نمود: کودک مهم است و همه مدیران باید نگاه فرهنگی داشته باشند.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان، حسینی معاون فرماندار شهرستان رامیان در دیدار با مدیرکل کانون پرورش فکری از کودکان به عنوان سرمایه‌های اصلی جامعه نام برده و تاکید کرد: کودک مهم است و لذا همه ما مدیران باید نگاه فرهنگی داشته و از فعالیت‌های فرهنگی و هنری نهادهایی هم‌چون کانون پرورش فکری حمایت نماییم.

ایشان از مربیان کانون به عنوان نیروهایی متخصص و آگاه به امور فرهنگی نام برده و تصریح کرد: کانون پرورش فکری یک نهاد علمی و تخصصی است که با کودکان سروکار داشته و رسالت فرهنگ‌سازی را برعهده دارد.

وی گفت: هدیه دادن به کودکان باعث ثبت خاطرات خوش برای آن‌ها می‌شود.

در این دیدار که در محل فرمانداری رامیان صورت گرفت عبدالرحیم سیفی مدیرکل کانون پرورش فکری نیز ضمن تبریک اعیاد خجسته ماه رجب و شعبان از فرمانداری رامیان به واسطه حمایت همه‌جانبه از کودکان و نوجوانان تقدیر نموده و بیان داشت: برای فرهنگ‌سازی ما ناگزیر به توجه به کودکانیم و این اتفاقی است که در تمامی جوامع می‌افتد.

این مدیرفرهنگی از کودکان به عنوان آینده‌سازان و مدیران فردای جامعه یاد نموده و از معاون فرمانداری رامیان درخواست نمود تا با اختصاص سهمی از جلسات شورای اداری به کودکان و امکان خرید دست‌ساخته‌های اعضا بستر لازم را برای توجه بیشتر به این قشر مهم از جامعه فراهم سازد.

در این دیدار که مربی‌مسوولان مراکز فرهنگی‌هنری دلند و رامیان نیز مدیرکل کانون پرورش فکری را هم‌راهی می‌کردند تابلویی از دست‌ساخته اعضای مرکز دلند به حسینی معاون فرماندار رامیان اهدا شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =