طرح فرهنگی« من و مرغک و کتاب» در شهرکرد

کودکان و نوجوانان کانون همزمان با اجرای طرح فرهنگی « من و مرغک و کتاب» در کانون پرورش فکری مجتمع شهرکرد به کتابخوانی ترغیب شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان چهار محال و بختیاری: در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی طرح فرهنگی « من و مرغک و کتاب» در مرکز فرهنگی هنری مجتمع شهرکرد اجرا شد.

در این طرح که با حضور دانش آموزان مدارس طرح کانون و مدرسه در شهرکرد اجرا می شود بیش از 300 دختر و پسردبستانی حضور دارند که قرار است در این طرح تعدادی از اولیای تربیتی و والدین علاقه مند نیز حضور داشته باشند.

 برگزاری کارگاه آموزش انتخاب وخرید کتاب های مناسب(ضوابط کلی انتخاب کتاب برای کودکان ونوجوانان و اهمیت نقش کتاب در ایجاد انگیزه به مطالعه در آنها) جهت والدین ، تقدیرازاعضا کارگروه تلخیص کتاب مدرسه در گروه سنی ج ، همراه با معرفی کتاب از جمله برنامه های اجرایی در این طرح خواهد بود.

فراهم آوردن فرصت های مناسب و شادی بخش برای مطالعه در کودکان تشویق وترغیب دانش آموزان به خواندن کتاب، تسهیل خواندن و نوشتن در اعضا و ایجاد تفکر و نگاه نقادانه در آنان از جمله هدفهای اجرای این طرح محسوب می شود.

این طرح از نیمه فروردین سال جاری در شهرکرد آغاز شده و قرار است طی سه ماهه بهار در مرکز فرهنگی هنری مجتمع  و مدارس اجرا شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =