تبیین شخصیت شهید آوینی برای کودکان در هفته ی  هنر انقلاب

همزمان با هفته ی هنر انقلاب اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با ویژگی های شخصیتی شهید آوینی آشنا شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان چهار محال و بختیاری: همزمان با هفته ی هنر انقلاب شخصیت شهید مرتضی آوینی در قالب فعالیتهای ادبی، فرهنگی و هنری برای اعضای کانون در مراکز فرهنگی هنری استان تبیین شد.

بر اساس این خبر برجسته سازی رفتارهای ممتاز و فعالیتهای شهید آوینی از جمله و معرفی آثار فرهنگی هنری این شهید از جمله بخشهایی بود که در این معرفی شخصیت صورت گرفت.

در این برنامه اعضا پس از آشنایی با این شخصیت مهم فرهنگی حرفها و دلنوشته های خود را در این خصوص به صورت متون ادبی شعر و داستان نوشته و به صورت نمایشگاه آثار ادبی در این هفته جهت بازدید عموم در مراکز کانون بر پا کردند.

اجرای کارگاه های نوشتن خلاق، معرفی شخصیت، فتورمان نوشتن جملات ادبی کوتاه، کاردستی ساخت تانک های جنگی حجمی و همچنین کارگاه نقاشی با هدف آشنا سازی هر چه بیشتر کودکان با شخصیت شهید آسمانی از فعالیتهای دیگر کانون استان در این هفته محسوب می شد.
این برنامه با هدف معرفی چهره های هنر انقلابی و آشنایی کودکان و نوجوانان با شخصیت های برجسته کشور صورت گرفت که در آن بیش از 500 کودک و نوجوان با شرکت در این برنامه ها با هفته ی هنر انقلاب و شخصیت شهید مرتضی آوینی آشنا شدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =