کد خبر: 278336
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۵
بازدید 1458
پویانمایش «مسافر کوچولو» روی صحنه کانون زنجان

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان برای اولین بار پویا نمایشی را با عنوان «مسافر کوچولو» در سالن نمایش خود با همکاری سازمان‌های فرهنگی به اجرا گذاشت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان، "مسافر کوچولو" نام نمایشی ‌به نویسندگی فرید ناصر (با اقتباس از اثر جاودانه شازده کوچولو اثر آنتون دوسنت اگزوپری) و کارگردانی ابوالفضل رجبی است که از ۲۷ فروردین ۹۷ در سالن نمایش کانون پرورش فکری استان زنجان روی صحنه رفته و تا ۱۱ اردیبهشت اجرا خواهد شد.

این نمایش نقطه تمایز با نمایش‌های پیشین ارتباط صحنه و پرده است، بازیگران روی صحنه با شخصیت‌های روی پرده ارتباط برقرار می‌کنند، و در واقع در این مدل ابداعی که برای اولین بار توسط عوامل این کار انجام شده از تمام قابلیت‌های یک سالن نمایش صحنه‌ای و اکران فیلم به طور همزمان استفاده شده است. پویا-نمایش یک اتفاق جدی در تئاتر کودک محسوب می‌شود که می‌تواند نه فقط در استان که در کشور نیز مطرح شود.

عوامل تهیه این اثر عبارت‌اند از: هانیه داوودی، فاطمه اسدی، سیده مرضیه موسوی و فرید ناصر.

بازیگران: میلاد عیوضی، آوین معیری، یلدا یعقوبی، نازنین کهندل، مبینا جعفری و ابوالفضل رجبی. و صداپیشگی: سعیده بنیاد و فرید ناصر.

این نمایش مجموعاً ۹۰ سانس اجرا خواهد داشت که با استقبال مردم و مدارس تمدید خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =