کد خبر: 278337
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۰
جشنواره رضوی به دانش‌آموزان برگزیده در بخش ادبی معرفی شد

جشنواره رضوی در بخش ادبی امسال با دو موضوع «نامه‌ای به امام رضا(ع)» و «خاطرات رضوی» در گروه سنی کودک و نوجوان برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خراسان رضوی، کارشناس مکاتبه‌ای مرکز آفرینش‌های ادبی به منظور معرفی جشنواره رضوی و شناسایی دانش‌آموزان مستعد، در اولین گام به میان برترین‌های مسابقات فرهنگی، هنری و ادبی استان رفت.

عزت صدیقی‌لویه کارشناس مکاتبه‌ای استان در توضیح این خبر گفت: بخش مکاتبه‌ای استان نامه‌ای دوستانه برای معرفی فعالیت‌های کانون پرورش فکری، مرکز آفرینش‌های ادبی و بخش مکاتبه‌ای به تمامی دانش‌آموزان دختر و پسر اهدا کرد. این برنامه درروزهای ۲۳ و ۲۴ فروردین در اردوگاه ثامن الحجج مشهد و با حضور دانش‌آموزان مستعد دختر و پسر برگزار شد.

دانش‌آموزان برتر استان در بخش‌های شعر، داستان، خبرنویسی، پژوهش‌گری، وبلاگ‌نویسی و نقد ادبی در این اردوی دو روزه حضور داشتند که در فضایی شاد و صمیمانه با کارگاه‌های شعر و داستان و انجمن ادبی‌ آفتاب و مهتاب کانون آشنا شدند.

در این همایش نامه‌ای از سوی مرکز آفرینش‌های ادبی کانون استان در اختیار بیش از ۲۰۰ دانش‌آموزان قرار گرفت و از آنها خواسته شد در پاسخ به نامه خاطرات خود از زیارت و یا نامه‌ای به امام رضا علیه السلام را نوشته و ارسال نمایند.

شانزدهمین جشنواره بین‌المللی امام‌ رضا(ع) در بخش آزاد، علاوه بر برکات معنوی که به همراه دارد می‌تواند فرصت ارزنده‌ای در کشف استعدادهای ادبی کودکان و نوجوانان باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =