مسابقه کتاب‌سازی با محورهای موضوعی قدمگاه عشق و سبک زندگی امام‌رضا علیه‌السلام

فراخوان بخش کتاب‌سازی کارگروه کودک و نوجوان شانزدهمین جشنواره‌ی بین‌المللی امام رضا علیه‌السلام از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، منتشر شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون خراسان رضوی، علاقه‌مندان برای شرکت در این مسابقه تا ۱۵ خرداد ۱۳۹۷ مهلت دارند تا آثار خود را به مراکز فرهنگی هنری کانون سراسر کشور ارسال کنند.

مسابقه کتاب‌سازی با محورهای موضوعی قدمگاه عشق (هجرت امام رضا علیه‌السلام از مدینه تا خراسان)، سبک زندگی امام رضا علیه‌السلام (اخلاق و آداب، زهد و عبادت، رأفت و مهربانی، طب‌الرضا) و... انتشار یافته است.

در این فراخوان آمده است: مخاطبان برای شرکت در این مسابقه از ساخت کتاب‌های بزرگ و سنگین خودداری کنند. اثر باید تمام مشخصات (محتوایی و فنی) یک کتاب را داشته باشد.

هم‌چنین، کتاب می‌تواند در فرم‌های مختلف (مانند: کتاب‌های تاشو، بازشو، دریچه‌ای، مقوایی، پارچه‌ای و... باشد. ارسال کتاب بدون متن (کتاب‌های تصویری با اصول و هدف مورد نظر) بلامانع است.

بر اساس شرایط عمومی اعلام‌شده در این فراخوان، شرکت‌کنندگان در مسابقه آثار خود را به صورت فردی یا گروهی (حداکثر سه نفر) تهیه و ارایه کنند. استفاده از همه تکنیک‌ها در تهیه‌ی اثر آزاد است و شرکت‌کنندگان در سه گروه سنی ۸ تا ۱۰ سال، ۱۱ تا ۱۳ سال و ۱۴ تا ۱۸ سال می‌توانند در این مسابقه شرکت کنند.

شانزدهمین جشنواره رضوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، سال ۱۳۹۷ هم‌زمان با دهه کرامت برگزیدگان خود را معرفی خواهد کرد.

گفتنی است فراخوان جشنواره شانزدهم رضوی ویژه کودک و نوجوان با ۱۰ موضوع‌ «پژوهش اعضا»، «تمبر پستی و کارت‌پستال‌سازی»، «نامه‌ای به امام» و «خاطرات زیارت»، «کتاب‌سازی»، «کاردستی»، «سرود»، «پویانمایی» ویژه‌ی (کودک و نوجوان)، «قصه‌گویی» و «داستان‌نویسی» ویژه‌ی (بزرگ‌سال) در پایگاه اطلاع رسانی کانون به نشانی www.kanoonnews.ir  منتشر شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =