کودکان  برای داشتن فردایی روشن، لایق حمایت هستند

همه مسوولان باید دغدغه حمایت از کودکان را داشته باشند، زیرا کودکان لیاقت داشتن آینده‌ای روشن را دارند تا به بالندگی برسند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی، نجف علی مقیمی مدیر آموزش و پرورش درمیان در دیدار با مدیر کل کانون  استان که در محل دفتر مدیر آموزش و پرورش درمیان صورت گرفت، ضمن قدردانی از تلاش‌های کانون در شهرستان مرزی درمیان گفت: کودکان و نوجوانان امروز نیازهای متفاوتی دارند و انتظار آنان نیز از مسوولان حمایت و برنامه‌ریزی است.

مقیمی با بیان این‌که بچه‌های امروز سرمایه های ارزشمندی هستند که نقش مؤثری در پیشرفت کشور دارند، گفت:  توجه به دوران کودکی و فراهم شدن زمینه بروز استعدادهای آنان گاهی سرنوشت این عزیزان را در زندگی تغییر می‌دهد.

مدیر آموزش و پرورش درمیان در بخش دیگری از سخنانش از اجرای طرح عیدانه کتاب در ایام تعطیلات نوروز قدردانی کرد و گفت: شور و اشتیاق کودکان در تعطیلات نوروزی و حضورشان در کانون اتفاق فرهنگی بسیار ارزشمندی بود زیرا زمینه ارتباط دانش آموزان با کتاب در قالب برنامه های شاد و بازی فراهم شد و این امر انعکاس  خوبی در سطح شهرستان مرزی درمیان داشت.

در ادامه این دیدار طاهره حمیدی مدیر کل کانون استان ضمن ارایه گزارشی از فعالیت‌های کانون گفت: اعضای کانون با قرار گرفتن در فضایی که هوای آن سرشار از خلاقیت و دانایی است، صاحب افکار و اندیشه‌های ناب می‌شوند، مسیر رشد و ترقی را از همان دوران کودکی آغاز می‌کنند و گواه آن اعضای موفق دیروز هستند که امروز در جامعه مدیران و هنرمندان موفقی هستند.

مدیر کل کانون خراسان جنوبی در پایان سخنانش گفت: ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی، حضور کودکان در فعالیت‌های گروهی و فردی به منظور شکوفایی استعدادها و توان‌مندی‌های آنان از جمله اهداف عالیه کانون است و همراهی مدیران آموزش و پرورش، مدارس و اولیای تربیتی،  کانون را در رسیدن به اهداف عالیه آن یاری خواهد کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =