کد خبر: 278350
تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۶
بازدید 680
کودکان و نوجوانان پرسشگر و آرمانگرا هستند

اولین جلسه شورای فرهنگی کانون فارس در سال 1397 با حضور مدیر کل، معاون فرهنگی و کارشناسان این اداره کل در مجتمع فرهنگی هنری کانون فارس برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس، زهرا افتخاری، مدیر کل کانون فارس در این جلسه گفت: کودکان و نوجوانان امروز پرسشگر، متوقع و آرمانگرا هستند و ما وظیفه داریم روحیه پر از نشاط و امید را در بین این گروه از مخاطبان پرورش دهیم. افتخاری با اشاره به اعیاد شعبانیه گفت: یکی از نکات مهمی که باید سرلوحه کار ما در کانون باشد روش های تربیتی از دیدگاه و از منظر رفتار امام حسین علیه السلام است که به ما یاد می دهد چگونه با برنامه ریزی، نظم، برقراری روابط انسانی صحیح و برقراری ارتباط مؤثر با کودکان و نوجوانان از آن ها و از خودمان انسان هایی متعهد و کارآمد بسازیم.

در ادامه این جلسه معاون فرهنگی و کارشناسان کانون فارس به ارائه گزارش بازدید ها از مراکز فرهنگی هنری کانون فارس پرداختند و مسائل و مشکلات مطرح شده در این بازدیدها را به اطلاع مدیر کل رساندند تا پیگیری لازم جهت مرتفع شدن موانع سر راه کار با کودکان و نوجوانان صورت بگیرد. در اولین جلسه شورای فرهنگی سال 97 همچنین بحث و تبادل نظر پیرامون زمان برگزاری گردهمایی مربیان، برگزاری دوره های آموزشی، برناه ریزی سالانه مراکز فرهنگی هنری و کارشناسان و اختتامیه جشنواره رضوی صورت گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =