حضور صمیمانه آقای محمد باقر سعادت نماینده دشتستان در مجلس دهم از کانون پرورش فکری بوشهر

آقای محمدباقر سعادت نماینده مردم دشتستان در مجلس دهم از فعالیت های مرکز شماره ۲ کانون بوشهر به همراه دکتر زهره عالی نسب مدیر کل کانون استان دیدار کردند .

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر ،  صبح امروز ۳۰ ام فروردین ماه ۹۷  آقای محمد باقر سعادت نماینده مردم دشتستان در مجلس دهم و همچنین دکتر زهره عالی نسب مدیر کل کانون استان از فعالیت های ۳۹ گانه مرکز شماره ۲ دیدن کردند .

دکتر زهره عالی نسب در این دیدار ضمن خوش آمد گویی به آقای سعادت و هیئت همراه به معرفی و تشریح فعالیت های کانون پرورش فکری در زمینه های مختلف ادبی ، هنری و فرهنگی پرداخت و سپس به بر شمردن موفقیت های مربیان و اعضاء کودک و نوجوان در تمامی مراکز کانون استان  در جشنواره های منطقه ای ، استانی و بین المللی اشاره کرد .

این مقام مسئول تصریح کرد : کانون پرورش فکری با وجود تمام ظرفیت های فرهنگی و هنری خود چه در بخش مربیان و چه در بخش اعضاء نیازمند توجه و پیگیری هر چه بیشتر مسئولین و نمایندگان در پیشرفت ، توسعه فضاهای آموزشی و فرهنگی ، تجهیز و ‌ترویج کتابخانه های شهری و روستایی ، تأمین هزینه برای ساخت فیلم های سینمایی با رویکرد تربیتی و پرداخت به مسائل اخلاق و حقوق شهروندی با بهره گیری از سیستم های آموزشی غیر مسقیم را ‌دارد .

گفتنی است :آقای سعادت نماینده مردم دشتستان در این دیدار به رسالت عظیم و مهم کانون پرورش فکری به عنوان یک نهاد فرهنگی مهم و تأثیر گذار در امر آموزش و رشد کودکان و نوجوانان اشاره کرد و یاد آور شد که بهره وری از امکانات و توسعه فضاهای آموزشی به هیچ‌وجه نباید متمرکز در مرکز هر استان باشد و کودکان و نوجوانان مناطق کم برخوردار و روستایی هم باید از فعالیت های کارگاه های هنری ، ادبی و فرهنگی کانون بهره مند شوند .

لازم به ذکر است : در پایان این بازدید هستی قائدی  از اعضاء نقال فعال و توانمند مرکز شماره ۲ به نقل سهراب و رستم پرداخت و همچنین مهمانان به همراه دکتر عالی نسب از نمایشگاه آثار هنری اعضاء در رشته های مختلف ( سفالگری ، کتاب سازی ، نقاشی ، خوشنویسی و تهیه کاردستی با استفاده از وسایل دورریختی و مواد بازیافتی ) و پیشرفته ترین و مجهزترین آسمان نمای دیجیتال در مرکز شماره ۲ دیدن کردند ‌.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =