نخستین نشست ادبی انجمن نوغزل در سال ۹۷

نخستین نشست ادبی انجمن نوغزل در سال ۹۷، با حضور مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، در تاریخ ۳۰ فروردین ۹۷، نخستین نشست ادبی انجمن نوغزل در سال ۹۷،با حضور «مژده اروجی»مدیرکل کانون قزوین در مرکز فرهنگی و هنری شماره یک استان برگزار شد.

این نشست که هم‌چنین با حضور «مهدی مردانی»کارشناس ادبی کانون استان قزوین، «بتول پورشیخ» مربی ادبی مرکز و اعضای فعال ادبی مراکز کانون و سایرعلاقه‌مندان برگزار شد، به اعلام برنامه‌های پیش بینی شده برای سال جدید اختصاص داشت.

در آغاز مدیرکل کانون با قدردانی از دست اندرکاران این نشست که با راه اندازی و استمرار آن، فرصت مناسبی را برای تبادل اندیشه و ایده برای اعضای علاقه مند به فعالیت‌های ادبی را فراهم کرده‌اند ،از همه اعضای کانون خواست تا با ارائه نظر و پیشنهادهای کاربردی خود، کانون را در رسیدن به هدف خود یاری کنند.وی با اشاره به استواری اعتماد و باور بین مسوولان و اعضای کانون، تاکید کرد:هر عضو کانون می‌تواند یک مشاورخوب برای مدیرکل و کارشناسان کانون باشد.

در ادامه کارشناس ادبی کانون استان قزوین همراه با تبریک سال نو به همراهان قدیم و جدید این انجمن، درباره برنامه های در پیش روی این انجمن از جمله دعوت از مهمانان ویژه(نویسندگان و شاعران به نام)، برگزاری اردو و..با حاضران این نشست به گفت و گو نشست.

مربی ادبی کانون نیز با ابراز خرسندی و افتخار از همراهی مداوم اعضا با این انجمن، درباره شیوه‌های مدنظر اعضا برای برگزاری موثرتر این نشست از آنها نظرخواهی کرد.

این نشست که مانند برنامه‌های گذشته این انجمن، شامل دو بخش کارگاهی و شعرخوانی بود، در نخستین ماه سال جدید، حال و هوای دیگری داشت و دربخش ارائه آثار اعضا برای نقد و بررسی آن‌ها، بیشتر به سروده های پرنشاط بهاری اختصاص داشت.

در پایان برنامه مدیرکل کانون به همه حاضران دراین نشست،یک جلد دیوان حافظ نفیس اهدا کرد.

گفتنی است، نشست ادبی "انجمن نوغزل" که به همت واحد آفرینش‌های ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین از یلدای سال ۹۴ آغاز شده، به صورت ماهانه در مرکز فرهنگی و هنری شماره یک استان قزوین برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =