کد خبر: 278372
تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۴
بازدید 957
برنامه هفته سلامت در مرکز فرهنگی هنری یل آباد

هفته سلامت از یکم تا هفتم اردیبهشت ۹۷ با شعار «سلامت، برای همه» و با موضوع «پوشش همگانی سلامت، برای همه، در همه جا» در سراسر کشور برگزار ‌می شود.

جلسه هماهنگی هفته سلامت با رویکرد ویژه "سلامت دهان و دندان "روز چهارشنبه ۲۲ فروردین ۹۷ راس ساعت ۱۳ با حضور پزشک خانواده دکتر سید وحید زین الدین، دندانپزشک روستا دکتر نیلوفر  انتظاری مقدم ، غفاری و عزتی از واحد دهان و دندان دانشکده علوم پزشکی شهرستان ساوه و نصیری کارشناس مامایی درمانگاه یل آباد در سالن مطالعه مرکز فرهنگی هنری یل آباد برگزار شد .
برنامه های پیشنهادی ارائه شد و گروه هدف در این فعالیت دانش آموزان کلاس پنجم و ششم دبستان پسرانه ۱۵ خرداد انتخاب شدند که کارگاههای نقاشی محیط زیست و پرسش و پاسخ در قالب مسابقه به نحو جذاب برایشان اجرا خواهد شد .

پیرو همین جلسه ویژه برنامه مشترک  هفته سلامت با محوریت "سلامت دهان و دندان "روز چهارشنبه ۲۹ فروردین ماه ۹۷ با حضور نیلوفر انتظاری مقدم دندانپزشک روستا در سالن نمایش مرکز فرهنگی هنری یل آباد برای دانش آموزان پایه های پنجم و ششم دبستان پسرانه ۱۵ خرداد برگزاری شد .
در این برنامه پزشک خانواده روستا دکتر زین الدین در مورد هفته سلامت و شعار این هفته  مطالب مفیدی را بیان کردند و در ادامه انتظاری در خصوص بیماریهای  شایع دهان و دندان ، مراقبت و پیشگیری از پوسیدگی دندانها و فیشورسیلنت برای اعضاتوضیح دادند.
میهمان  ویژه این مراسم فرقانی پور فعال محیط زیست بودند که در مورد استفاده از خوراکیهای سالم ، حفظ زمین و هوای پاک تاکید داشتند .
مسابقه نقاشی بین دانش آموزان برگزار شد و بهترین نقاشی ها جایزه دریافت کردند .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =