کد خبر: 278375
تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۶
انتشار فراخوان شانزدهمین جشنواره رضوی کانون در کردستان

مدیر کل کانون استان کردستان از انتشار فراخوان مرحله استانی شانزدهمین جشنواره بین المللی امام رضا(ع) به کلیه ادارات و سازمانهای استانی خبر داد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان کردستان،سهیلا شیخی گفت: شانزدهمین جشنواره بین المللی امام رضا(ع) در 10 بخش از جمله پژوهش،کتابسازی،کاردستی،تمبر پستی و کارت پستال سازی،نامه ای به امام،خاطرات زیارت،سرود،پویا نمایی،قصه گویی و داستان نویسی برگزار می شود که البته  در دو بخش قصه گویی و داستان نویسی در جشنواره قصه گویی استانی اجرا شد و برگزیدگان تقدیر شدند.

شیخی در سخنانی اهداف این جشنواره را توسعه و ترویج مفاهیم فرهنگی و معارف رضوی در میان کودکان  کودکان و نوجوانان عنوان کرد.

وی همچنین آشنایی کودکان و نوجوانان با سیره اخلاقی و سبک زندگی امام رضا(ع) و بهره گیری از الگوهای اسلامی در زندگی را با اجرای فعالیت های مرتبط و شاخص که در فراخوان سال جاری در اولویت قرار گرفته است را فرصتی مغتنم برای تقدیم به آستان حضرت نام برد .

شیخی افزود : کودکان و نوجوانان می توانند در هر کدام از رشته ها،با محوریت قراردادن سبک و شیوه ی زندگی حضرت و احادیث ایشان و قدمگاه ایشان از هجرت امام از مدینه تا خراسان و محبت کانون مهر و عشق و ایمان و پاکی متبلور کنند تا با اندیشه های پاک و سرسبزشان پاسدار حریت و آزادی و ستایشگر فضائل و خوبی های آن امام مهربان باشند.

در این فراخوان، شرایط شرکت، شرایط آثار، فرآیند اجرا در مرحله‌ی استانی، گروه‌های داوری، سهمیه در هر بخش، شرایط انتخاب و ارسال آثار، جوایز برگزیدگان و تقویم اجرایی این جشنواره به صورت کامل بیان شده و مهلت ارسال آثار تا پایان خرداد 1397 است.

آثار پس از داوری و بررسی های استانی به تعداد 18 اثر در هر گروه سنی به تفکیک هر بخش به دبیرخانه ستاد ارسال خواهد شد.

فراخوان کامل این جشنواره اگرچه از طریق پایگاه خبری کانون به نشانی اینترنتی www.kanoonnews.ir قابل دسترسی است اما به‌تدریج جزییات بخش‌های مختلف این رویداد فرهنگی مذهبی به‌صورت جداگانه نیز به اطلاع علاقه‌مندان خواهد رسید.

برای مشاهده فراخوان اینجا را کلیک کنید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =